מהם צ'קים ממוחשבים

מהם צ’קים ממוחשבים

האם אי פעם שמעתם על המושג: צ’ק ממוחשב? כן, מדובר באותם צקים שנשלחים בחברות מקצועיות אל חשבון הבנק, הם ממוחשבים ומודפסים על מנת שניתן יהיה להטביע את שם המותג, החברה או העסק על גבי נייר ייחודי.

מה צריך לדעת על צקים ממוחשבים ולמי זה מתאים?

כל התשובות והמיעד בהמשך.

צקים ממוחשבים הפכו לדרך למתג חברות ועסקים ולהעניק לצ’קים שהחברות והעסקים מעבירים ללקוחות, יזמים וחברות אחרות את הנופך היוקרתי והמעניין.

באמצעות הטבעה של חותם החברה, הלוגו או שמה, ניתן להקנות לצ’ק מראה מיוחד תוך שחברות מקצועיות פועלות ביעילות ומיומנות על מנת לבצע הדפסה מושלמת שאינה ניתנת לזיוף.

כיצד מתבצעת הדפסת צ’ק ממוחשב?

שיקים מסוג זה מותאמים לתוכנות הנהלת חשבונות מסוגים שונים, כאשר ההדפסה של הלוגו או שם החברה על גבי השיקים נעשית באמצעות הדפסה מיוחדת שאינה מאפשר זיוף או העתקת הצ’ק.אופסט קולור

צקים ממוחשבים מקנים ניירות מקסימה ומרשימה, עם הדפסה של צבעים בטוחים, רקעי UV  המתאימים כנגד מחיקה או גירוד כמו שהצ’ק מודפס על נייר בטוח עם פי הגנה – מה שמבטיח כי הצק לא יזויף!

מדוע צריך את זה?

מלבד הסיבות הביטחוניות שמאפשר צ’ק מודפס או ממוחשב, חשוב לדעת כי באמצעות צקים כאלה אפשר למתג כל עסק וחברה, ליצור רושם נפלא ולהישאר בתודעתם של לקוחות, עסקים, בעלי חברות, יזמים ואנשי עסקים מסוגים שונים.

הצ’קים שנושאים את לוגו החברה המוטבע בצבעים זהובים או כסופים כמו גם בשלל צבעים צבעוניים לבחירה על הנייר, מאפשר לכל בעל עסק או חברה כמו גם לאנשים פרטיים להיות בלתי נשכחים בעיקר כאשר הצק נראה מרשים והוא מודפס על ידי חברות מקצועיות.

כיצד בוחרים בחברה טובה להדפסת צ’קים ממוחשבים?

כאשר אתם בוחרים חברת הדפסת צ’קים, שימו לב שזו תהיה אופסט קולור שם הטיפול נעשה באופן ממוחשב, בטוח ומהיר, אתם יכולים לקבל את הפנקס לבנק או לבית ולעסק, ההטבעות שמבצעת החברה הן הטבעות הולוגרמה מרשימות, כאשר ההדפסה מתבצעת בצבעים בטוחים בלבד, עם רקע UV נגד מחיקה וגירוד, ושימוש בנייר בטחוני בתוספת פסי הגנה. אופסט קולור חברה טובה להזמנת צקים ממוחשבים!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד