ניקוי מקלחונים

ניקוי מקלחונים – כך עושים זאת נכון

לכולנו חשוב שהבית שלנו יהיה נקי, מסודר, אסתטי אבל יש אזורים ספציפיים הדורשים התייחסות מיוחדת הן בשל השימוש המיוחד שאנו עושים בהם והן בשל התחושה שהיינו רוצים לקבל בזמן פעולות ספציפיות. אחד החללים הללו הוא ללא כל ספק חדר האמבטיה. ניקוי מקלחונים – כך עושים זאת נכון.

הרי המקלחת זה בדיוק המקום שבו אנו מתחדשים, מתרעננים, נמצאים ברגע שאנחנו פותחים את העיניים בכל בוקר ושניה לפני שאנחנו נכנסים למיטה המפנקת והרכה. כולנו נמצאים בחלל הזה – אנחנו, הילדים ולפעמים גם האורחים ולכן חשוב לנו לשמור על המקלחת נקייה. מכיון ורוב המקלחונים משלבים חומרי גלם כמו פלסטיק, זכוכית ואלומיניום, האבנית נוטה להצטבר עליהם ולכן חשוב מאוד לעשות שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים המתאימים להסרה של אבנית, אם זו המנקה שמגיעה לנקות, אתם מנקים או אפילו חברת הניקיון שבחרתם באינדקס Let’sClean.

הנה כמה טיפים חשובים לניקיון מקלחונים:ניקוי מקלחונים

  1. מוצרי פרזול ומסילות – חשוב לנקות את החלקים המתכתיים בעדינות ועם חומר ניקוי המתאים למקלחונים. לא מומלץ לעשות שימוש בצמר פלדה או בסקוץ כדי לא לסרוט את החלקים הללו שנחשבים לעדינים. בנוסף, ניתן אחת לכמה חודשים לשמן את המסילות שנוטות לצבור הרבה לכלוך ואבק.
  2. זכוכית – חומר לניקוי זכוכית ביחד עם ספוג רך מאוד, יעזור לשמור על זכוכית המקלחון לאורך זמן. מכיון והמים משאירים הרבה פעמים כתמים על גבי הזכוכית של המקלחון, מומלץ לשטוף את הזכוכית לפני שמסיימים את המקלחת עם מים פושרים. אחרי שמנקים את הזכוכית, כדאי לשטוף גם כן עם מים פושרים ולייבש באמצעות מטלית נקייה יבשה.
  3. ניקיון הרובה – הרובה של המקלחון נוטה לצבור המון לכלוך ולעתים היא אפילו הופכת לשחורה ממש. ניתן לרקוח בעצמכם חומר ממש יעיל לניקיון הרובה ובאופן כללי, חומר יעיל וחזק לניקוי בטוח של ברזים למשל. לוקחים קצת סודה לשתיה, מעט חומץ, מעט סבון כלים ומערבבים הכל ביחד עם מעט מים פושרים. מעבירים עם ספוג הפלא, משאירים כמה דקות ושוטפים עם מים. התוצאה- מדהימה.

כמובן שבכדי שחדר האמבטיה באמת יהיה נקי בצורה מושלמת, חשוב גם להקפיד לנקות את האסלה פעם ביום או יומיים עם אקנומיקה (אפשר בריח לבנדר), את הכיורים ואת הקרמיקות עם חומר ייעודי לניקוי משטחים לחדר האמבטיה. זה מאוד חשוב לנקות עם חומרים ייעודיים המתאימים לחדר האמבטיה משום שאם לא נקפיד על זה, כל אותם משטחים לא יאריכו חיים כמו שהיינו רוצים.

לסיכום, חדר אמבטיה נקי משדרג את השהייה באחד החללים הכי חשובים בבית, שומר על מראה יפה, אסתטי וגם חשוב בכל מה שקשור להיגינה שלנו ושל כל בני הבית. ניתן להיעזר במגבונים לחים לניקוי חדרי אמבטיה, מוצר שהוא מעט יקר אבל בהחלט משפר פלאים את תהליך הניקיון וחוסך לנו זמן יקר.

קראו גם:

טיפים לניקיון הבית

פוליש וניקיון – לעשות לבד או להזמין חברה מקצועית?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד