חולצות מודפסות לחתונה

מזל טוב: 5 דברים שיש בכל חתונה

חולצות מודפסות לחתונה

עונת הקיץ הגיעה ועמה הגיעה גם עונת החתונות. רוב האנשים מוזמנים לפחות למספר אירועים מסוג זה בחודשי יולי – אוגוסט, דבר שלא פעם יוצר תחושה קלה של דז’ה וו. לא נעים להודות בכך, אך רוב החתונות נראות פחות או יותר אותו הדבר. כמובן שישנם זוגות שדואגים להפתיע את האורחים עם אטרקציות מיוחדות או מיקום פסטורלי ומרהיב ביופיו, אך בסופו של יום, הכול נראה פחות או יותר אותו הדבר. אחת הדרכים היצירתיות ביותר לרענן מעט את האווירה ולאפשר לאורחים לחייך, היא להפתיע אותם עם הפרטים הקטנים. אין שום צורך שכל האירוע יהיה בנאלי, אלא מומלץ לגוון, לשנות ולעניין את האורחים שלכם באמצעות השקעה בפרטים הקטנים.

מה קיים בכל חתונה אך ניתן לשדרוג?

כאמור כל החתונות דומות, אך ישנם פרטים מסוימים שחוזרים על עצמם בכל אירוע. אופציה אחת היא פשוט לקבל את הדברים כמו שהם, ואילו האופציה השנייה היא לשנות ולגוון. למשל, בכל חתונה חייבת להיות מוסיקה. המוסיקה הופכת את האירוע לשמח ודינאמי יותר, לכן חשוב להשקיע מחשבה בבחירת השירים המתאימים. אחת הדרכים לגוון מעט את האווירה, היא להזמין להקה או זמר שינעימו את הערב במנגינה חיה, במקום להסתמך רק על הדיג’יי.

נקודה חשובה נוספת קשורה כמובן לאוכל. בכל חתונה ישנו קייטרינג, אך למה שלא לגוון בקייטרינג מיוחד ובלתי שגרתי? במקום עוד בופה ועוד סלט, ניתן למשל להזמין קייטרינג טבעוני, שיהפוך את האירוע למיוחד ובלתי שגרתי בעליל.

אין חתונה ללא אטרקציות. היום ניתן למצוא בשוק מגוון עצום של אטרקציות שונות, החל ממופע לולינות ועד לריקודי בטן. אך למה שלא תפתיעו את האורחים עם סדנה מיוחדת שתאפשר להם להשתלב בעשייה, דבר שיגרום לתחושת שייכות והיכרות טובה יותר של האורחים אחד עם השני. ניתן למשל להזמין סדנת יצירה, סדנת מתוקים ועוד.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשעשע את האורחים, היא לחלק להם חולצות מודפסות לחתונה. ניתן היום להדפיס באיכות גבוהה על חולצות מסוגים שונים. מומלץ להשתמש במשפטים משעשעים או איורים ברוח המסיבה. אופציה נוספת, היא לחלק לאורחים גרביים מודפסות בתור מזכרת מהאירוע, כמו שתוכלו למצוא באתר http://www.tfactor.co.il.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד