מחשב מק

איזה מחשב מק הכי מתאים לי

)אוהבים שינויים? מתחברים לקולה של סירי היקרה?
כל מי שאוהב מחשבים מהירים, מתחבר למערכת ההפעלה של האייפון, אוהב שהחיים שלו מסונכרנים ולא מפחד ממערכות הפעלה חדישות ושונות.

MacBook הוא מחשב נייד שפותח על ידי חברת אפל, ראו באתר הזה. המחיר של המחשב הינו יקר יחסית לשוק, אך הביצועים של מחשב זה הם נהדרים ביחס לכלל המחשבים האחרים.

האם מקינטוש שווה את המחיר שלו?

מחשבי אפל עולים הרבה יותר מכמה מחשבים ניידים אחרים, אך הם שווים את מחירם הגבוה אם תחשיבו ותחשבו את הערך שאתם מקבלים תמורת הכסף שלכם. מחשבי Mac מקבלים עדכוני תוכנה קבועים שהופכים אותם למסוגלים לחיות ברמה גבוהה יותר לאורך זמן רב יותר

מחשבים אלה מתאימים לכל אדם

כמו כן לאנשים אשר אוהבים את תחום הגרפיקה הדיגיטלית מתמחים בתחום, ועובדים במקצוע זה. כמו כן מחשבי מקבוק-פרו של Apple הרוויחו ביושר את המוניטין של מחשבי עבודה טובים בתחום העיצוב הגרפי וכן בתחום יצירת המוזיקה. מק הוא מחשב גם לדיג’יים.

מה ההבדל בין MacBook ו- Macbook Pro ?

ההבדלים הגדולים ביותר בין ה- MacBook בגודל 12 אינץ ‘ל- MacBook Pro בגודל 13 אינץ’ הם פנימיים (קראו על תיקון מקבוק). בראש ובראשונה, ה- MacBook החדש משתמש במעבד Intel Core M-5Y31, המשתמש בפחות כוח, מייצר פחות חום ומאפשר תכנון דק יותר של המאוורר של המארז לכן הוא דק יותר וקל יותר לנשיאה.

מה עדיף MacBook Pro או Air ?

ה- MacBook Pro מגיע בעובי 0.59 אינץ ‘ורוחבו 11.97 אינץ’, ואילו ה- MacBook Air הוא בעובי 0.16 עד 0.61 אינץ ‘ורוחבו 11.97 אינץ’. זה הופך את ה- MacBook Air לאופציה הדקיקה והקלילה יותר לנסיעות, לסחיבה על הגב בתיק גב ללימודים ואפילו קל מאוד לנשיאה על גבי הכתף בתיק צד אופנתי. תיק שמתאים למחשב יהיה לכם קל למצוא.

איזה מק – בוק הכי מתאים ל-DJ?

המחשבים הניידים הטובים ביותר לדיג’ינג הם:
מעבד MacBook Pro 13
MacBook Air 13.3

מדוע תקליטנים משתמשים במחשבי מקינטוש?

מחשבי מקינטוש הם גם די חפים מוירוסי מחשב, בניגוד לווינדוס. בשורה התחתונה, תקליטנים רוצים אמינות מוחלטת מבחינת כלי העבודה שלהם, מכיוון שהביצועים שלהם הם קריטיים והם לא רוצים שהחלק מהמחשב יאבד את הקבצים או יושבת בעקבות וירוס.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד