10 מתכונים קלים ומהירים לשייק חלבונים בריא וטעים

שייק בריאות לספורטאים
אימוני ספורט
שלבו פעילות ספורטיבית עם תזונה נכונה

רוצים ליהנות משייק חלבונים טעים ובריא שיסייע לכם לעלות במסת השריר ובו בזמן גם לשפר את הבריאות שלכם? במאמר הזה אנו מתכוונים להעלות מספר רעיונות נהדרים לשייקים שפשוט כדאי לכם לקחת בחשבון. רק תשימו לב שאתם עושים שימוש בבלנדר חזק ואיכותי. כך שהוא יוכל לטחון את חומרי הגלם בצורה מספיק טובה, ולאפשר לכם ליהנות משייק טעים ובריא במיוחד.

שייק 1 – בננה תמר

מצרכים:

2 בננות, 5 תמרים, אבקת חלבון

שייק 2 – תות בננה

מצרכים:

2 בננות, כוס תותים, אבקת חלבון

שייק 3 – ירוק אנרגטי

מצרכים:

צרור עלים (אפשר לבחור בחסה, פטרוזיליה או תרד)

2 בננות, כף דבש, אבקת חלבון

שייק 4 – אנרגיה שלא נגמרת

מצרכים:

3 תמרים, 2 בננות, חופן אגוזים, כף דבש, אבקת חלבון

שייק 5 – מרגיע

מצרכים:

כוס חלב, בננה, אבקת חלבון

שייק 6 – פירות יער

כוס פירות יער (תותים, אוכמניות, פטל), כוס חלב שקדים, אבקת חלבון

שייק 7 – אוכמניות

כוס אוכמניות, כף דבש, כוס חלב שקדים, אבקת חלבון

שייק 8 – אבוקדו

חצי אבוקדו, כוס מים, בננה, אבקת חלבון

שייק 9 – כתום שלא נגמר

תפוז, מנגו, בננה, כוס מים, אבקת חלבון

שייק 10 – כתום רגוע

גזר, חופן שקדים, כוס מים, אבקת חלבון

להכין את השייקים בהתאם לטעם האישי שלכם

באופן טבעי לכל אחד מאיתנו יש העדפות שונות, וזאת כאשר חלק מאיתנו יעדיפו להכין את השייקים הללו עם קרח בכדי לצנן אותו מעט, וישנם אשר יעדיפו להימנע מהוספה של קרח. תנסו פשוט להכין את השייקים שהוזכרו לעיל ולראות מה הסגנון שהכי מוצא חן בעיניכם. שייקים על בסיס מים? חלב? עם קרח או בלי? בכל אופן, מה שחשוב זה שהשייקים שהוזכרו לעיל עשויים להטיב עם הבריאות שלכם באופן משמעותי, ובתוספת אבקת חלבון מתאימה אתם גם תוכלו להגיע למצב של גדילה מהירה יותר במסת השריר.

אל תשכחו שאם אתם רוצים להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם, אתם תמיד יכולים להתנסות עם הכנת שייקים באופן עצמאי. זה משהו שללא ספק יוכל להעסיק אתכם רבות וכך תוכלו גם להעביר את הזמן הפנוי שלכם בהנאה ובניסיונות לבחון את היכולות שלכם במטבח. אל תחשו להעז בכל הנוגע להמצאה של שייקים חדש. מי יודע, אולי תצליחו להכין משהו שיקלע בול לטעמכם ויהיה השייק המועדף עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *