סלקל - למה צריך אותו כשיוצאים מבית החולים?

סלקל – למה צריך אותו כשיוצאים מבית החולים?

סלקל - למה צריך אותו כשיוצאים מבית החולים?

בסרטים ובתוכניות הטלוויזיה, אנו רואים לא פעם זוג ההורים טריים יוצאים מבית החולים שסלקל בידם ותינוק מאושר ישן בתוכו. בעוד שגם במציאות: סלקל הוא אביזר חובה עבור הורים שרוצים להתנהל בצורה יעילה יותר עם הרך הנולד. אבל האם באמת צריך את הפריט הזה? ולמה הוא ישמש אותנו מלבד לרגע היציאה מבית החולים? כל הפרטים בהמשך. 

סלקל הוא אביזר אשר נחשב מנדטורי עבור הורים, זאת בעיקר משום שהוא יעיל ומקנה בטיחות ונוחות בעת גידול התינוק הקטן. סלקל הוא מנשא בטיחותי לתינוק, אשר מתאים גם לנשיאה של הרך הנולד ממקום אחד לשני, וגם כמושב בטיחות לתינוק, אותו ניתן להתאים ולהתקין אל מושב המכונית. 

למה חשוב לשים לב כאשר רוכשים סלקל? 

בזמן שאתם רוכשים את המושב הבטיחותי, שימו לב כי הוא מתאים לגודל התינוק שלכם: וודאו כי יש לו מערכת חכמה להגנה על גוף התינוק ובעיקר הגנה על ראשו של העולל. וודאו כי למוצר כרית ריפוד שניתן להסיר בעת הצורך: כי הוא מתאים למשקל של התינוק שלכם: מאפשר הצללה נגד שמש: נוחות ועובי באזור של הראש, וכי הוא מותאם למכונית שלכם ולצרכים של התינוק. 

כיצד בוחרים את הפריט הנכון?

כדי לבחור את המותג הנכון, הכנסו לחנויות מוצרי תינוקות און ליין, אשר מספקות מגוון סלקלים ממגוון מותגים מובילים, כמו: מטריקס, ביוקו ועוד – מה שמבטיח מוצר איכותי ובטוח. 

כאשר בוחרים מוצרי תינוקות ממותגים, חשוב לשים לב כי הם עומדים בכל תווי התקן וכי הם בטיחותיים. מלבד זאת, יש לבחור מוצר שניתן לקבל עליו אחריות לשנה לפחות ושירות תיקונים של שנתיים. בכך תבצעו בחירה נכונה. 

אם אתם רוצים לקבל סל קל במתנה, הוסיפו מותג נבחר לרשימת המתנות שלכם, ובכך תוכלו להנות ממוצר בטיחותי ואיכותי אותו תקבלו במתנה. זאת ממי שירצה לפנק את ההורים ואת התינוק בחפצים חיוניים. בכך תצטיידו באביזרים מתאימים לתינוק קטן.

רגע.. אז מה זה בוסטר?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד