טיולי קרוואנים

אלו הם הטיולים בסגנון אחר

טיולי קרוואנים

כשאנחנו רוצים לצאת לטיולים בחו”ל, עומדות לרשותנו מספר אופציות, על מנת ליהנות מטיול איכותי, שונה ויוצא דופן. טיול שיגרום לי גם ליהנות וגם לצבור חוויות וזיכרונות עד לטיול הבא.

אנחנו יכולים כמובן לנסוע אל יעדים שונים במסגרת טיול רגיל, בין אם זה באופן עצמאי, בין אם זה דרך טיול מאורגן. הרעיון מוכר, מזמינים כרטיסים אל היעד, שוכרים חדרים בבית מלון, יוצרים מסלול לטיול, והנה לנו נסיעה כמו שאנחנו רוצים.

אך יש לנו גם אפשרות אחרת והיא לנסוע אל יעדים שונים בעולם, ולעשות את זה דרך טיול אחר. הכל כמובן על פי הבחירה שלנו, בהתאם ליכולות הכלכליות, היכולות הפיזיות וכן תנאים ויכולות אחרות.

בחלק הבא אנחנו נציג בפניכם כמה רעיונות לטיולים מסוג אחר בחו”ל. לפני כן חשוב להדגיש, לא משנה לאיזה סוג טיול אנחנו רוצים, הרי שעלינו לבחון עד כמה זה אפשרי, האם יש לנו את היכולת הכלכלית לייצר טיול כזה, האם יש לנו את כל מה שנדרש בשביל לעשות טיול מסוג כזה, בהתאם גם ליעד, למועד הנסיעה ועוד.

אילו סוגי טיולים אחרים קיימים

ראשית, אנחנו יכולים לנסוע אל יעדים שונים ולשכור שם קרוואן. השכרת קרוואנים בחו”ל זה דבר מאוד מקובל, מאוד פופולארי במדינות שונות, כולל בארצות הברית, אוסטרליה וכן במדינות שונות באירופה כמו לעשות טיול עם קרוואן בגרמניה. הרעיון הוא שאפשר לבלות מספר ימים בקרוואן, לנסוע ממקום למקום, כך חוסכים לינה בבתי מלון וגם אפשר לעצור במגוון רחב של מקומות, שאי אפשר להגיע אליהם בצורה רגילה.

שנית, טיול אופניים. לא מעט ישראלים יוצאים בשנים האחרונות לטיולי אופניים בחו”ל. הרעיון הוא, במקום להשתמש בכלי רכב רגילים, פשוט קובעים מסלול מסוים בו אפשר לטייל באופניים, ישנים בקמפינג או בהוסטלים, וכך אפשר ליהנות מהיעד בצורות אחרות, שונות מהרגיל.

שלישית, אנחנו יכולים לצאת לטיול שכולל טארקים, לינה בקמפינגים ועוד, טיול שכל כולו מתבצע בטבע. לא בשטחים עירוניים, לא במקומות מוכרים. הרבה יותר מאתגר, הרבה יותר מעניין וייחודי. לא רק צעירים בוחרים לעשות טיול כזה היום.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר של בנדנה קרוואנים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד