רויאל קנין

רויאל קנין – מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים

רויאל קנין

Canin (רויאל קנין) הינו מותג צרפתי המתמחה בייצור מזון לכלבים וחתולים. סדרת המזונות של המותג מותאמת לכל שלב בחייהם של החתולים והכלבים, משלב היותם גורים ועד בגרותם.  בדומה לכל מזון סופר פרימיום אחר המיועד לכלבים וחתולים, גם סדרת המזונות של רויאל קנין משלבים בתוכם חלבון ממקור חי לצד פחמימות מורכבות. סדרת המוצרים של רויאל קנין משלבת בתוכה עשרות מוצרי מזון שונים לכלבים וחתולים, כאשר כל סוג מותאם לשלב אחר בחייה של חיית המחמד.

החשיבות הנלווית לבחירת סוג מזון בהתאם לשלבי החיים של הכלב/חתול

התאמה של אחד ממוצרי המזון של רויאל קנין לחתולים או לכלבים, חייבת להיעשות בהתאם לגיל הכלב/חתול, כאשר קיימת חשיבות לכך לנוכח רכיבי המזון המצויים בכל אחד ממוצרי המזון של המותג רויאל קנין. מזון לגורי חתולים לצורך העניין הוא מזון יבש ורך במעט המכיל כמות קלוריות המותאמות לצורך שלבי התפתחותו של גור החתולים. אצל גורי כלבים המזון חייב לכלול יותר ויטמינים, שומן, מינרלים ורכיבים נוספים המסייעים לגופם להתפתח למידותיו הטבעיות. כאשר רוכשים מזון לגורים/חתולים תוצרת רויאל קנין, למעשה רוכשים מוצר מזון סופר פרימיום המשלב בתוכו את כל מרכיבי המזון הנחוצים לשלב זה בחייה של חיית המחמד האהובה עליכם. חשוב לציין שלאורך כל שלבי החיים, חשוב ומומלץ להתאים את סוג המזון לגיל הכלב/חתול, כאשר בקטלוג המוצרים המורחב של רויאל קנין, תוכלו למצוא עשרות מוצרי מזון סופר פרימיום המותאמים גם לגיל חיית המחמד וגם תקופות מסוימות בחייה, לרבות, מזון דיאטטי לכלבים וחתולים, מזון רפואי לחתולים בוגרים, מזון המותאם לכלבים הסובלים מקיבה רגישה וכדומה.

סוג של מזון מיוחד לחתולים הוא ה-רויאל קנין סטרילייז המיועד לחתולים בוגרים שעברו עיקור ובשל כך פיתחו נטייה להשמנה. סוג זה של מזון מבית רויאל קנין, משלב בתוכו קארטן הנחוץ לצורך פירוק מאגרי השומן בגוף החתול, וכמו כן, הוא מספק תמיכה לדרכי השתן בכך שהוא מייצר וויסות של החומציות בשתן.

לפרטים ומידע על סוגי מזונות פרימיום נוספים של חברת רויאל קנין לחצו כאן

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד