בגדי ילדות

המשפיעים הגדולים על עולם האופנה לילדים

אנחנו אוהבים לגדל אותם, לטפח אותם, להשקיע בהם את כל חיינו ולהעניק להם את הטוב ביותר. הילדים שלנו הם החלק המרכזי בחיינו, ולא מעט מהם מושפעים מכוכבי רשת בולטים כמו למשל ילדי הסלבס, שגורמים לנו לרצות להלביש את הילדים שלנו כמוהם ולהנות מכל הטרנדים החדשים. בכתבה הבאה נביא בפניכם את הילדים והמותגים המשפיעים ביותר בתעשיית האופנה לילדים. הולך להיות מרתק, אז אל תפספסו.

משנה לשנה מובילי האופנה הולכים ונעשים יותר ויותר צעירים, כאשר חלקם כוכבי רשת שהתפרסמו בזכות כישרון מסוים וחלקם מייצרים באז מרשים שגורם לכל הורה לרצות להלביש את ילדיו בדיוק כמוהם. זוהי תופעה נפוצה מאוד בחו”ל, בפרט בבירה הבריטית, שם המשפיען הבולט ביותר הוא הנסיך ג׳ורג׳, שכל מה שהדוכסית קייט מידלטון מלבישה לו נחטף מיד מהמדפים. גם אחותו הקטנה הנסיכה שארלוט נחשבת לפאשניסטית אמיתית כבר בגילה המאוד צעיר. נראה שבית המלוכה לא לבד בסיפור הזה, וברשת ישנם לא מעט כוכבים שבהחלט כדאי לעקוב אחריהם מקרוב. בואו ונכיר כמה מהם:

ריף רפאל דדון – בנה של נטלי דדון

נטלי דדון היא אחת הכוכבות הלוהטות שלא פספסה (כמעט) אף תכנית ריאליטי, והשתתפה בין השאר באח הגדול ובהישרדות. נטלי מנהלת חשבון איסטגרם פעיל מאוד ומתוקשר, עם 684 אלף עוקבים. בשיטוט בדף של נטלי ראינו לא מעט את בנה ריף, שהפך כבר לאושיית אינסטגרם עם 46 אלף עוקבים. ריף הקטן נחשב משפיען גדול ואף פרסם לאחרונה את מותג דייסון.

שמלות לילדות

אנסטסיה אברבוך  –דוגמנית בובתית

אנסטסיה אברבוך היא לא רק הבת של קופץ המוט האגדי ואלוף אירופה לשעבר אלכס אברבוך. אנסטסיה מתחזקת חשבון אינסטגרם מושקע עם 125 אלף עוקבים, ובין היתר מדגמנת לחברות ומותגים רבים כמו למשל מותג בגדי הילדות נד נד (המתחזק בעצמו חשבון איסטגרם פעיל עם למעלה מ-3000 עוקבים, עמוס בסטוריס של שמלות לילדות לאירועים, לבת מצוות וכו’) ומותגים בינלאומיים. כבר בגילה הצעיר הפכה אנסטסיה למשפיענית ידועה בעולם האופנה, כזו שגורמת לאימהות פאשניסטיות להתאהב בבגדים שהיא לובשת ולרצות לקנות גם לבנותיהן.

לורן אלון – אושיית אינסטגרם שהפכה למעצבת אופנת ילדים

לורן אלון היא רק בת 25, אמא  ל-3 ילדים, ונחשבת לאושיית אינסטגרם משפיענית. לורן היא המייסדת והבעלים של מותג האופנה לילדים Donik Kids. עם למעלה מ – 17 אלף עוקבים, אין פלא שהמותג שלה מצליח מאוד ופופולארי בקרב אימהות שאוהבות להלביש את ילדיהן בסטייל הורס. הבגדים שלורן מעצבת ניחנים במראה עדכני, אורבני וסופר קולי. מה שבולט בבגדי המותג שלה הוא המשפטים שהיא מדפיסה על חלק מהדגמים כמו “אל תשכחו לחייך”, “כל יום הוא היום שלך” ועוד.

רומיאו בקהאם

קפיצה קטנה לחו”ל מגלה לנו לא מעט ילדים המשפיעים על עולם האופנה, ובניהם רומיאו בקהאם, בנם המפורסם של של ויקטוריה ודיוויד, שעל אף גילו הצעיר (בן 17 בלבד) כבר לא מעט שנים בתעשיית האופנה. רומיאו מייצר יחד עם אחיו קמפיינים ומקדם מוצרים אקסקלוסיביים שונים. עם 2.7 מיליון עוקבים באינסטגרם, אין זה פלא שחברות אופנה רבות עומדות אצלו בתור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד