ציפוי חלונות נגד שמש

ציפוי חלונות נגד שמש, פתרון זמין ויעיל

אנשים רבים בוחרים להשחיר את חלונות הרכב שלהם במטרה להתמודד עם קרני השמש החמות בימי הקיץ. קרני השמש משפיעות באופן ישיר על בלאי פנים הרכב מעבר לעובדה כי הן מעלות משמעותית את הטמפרטורה בפנים הרכב המצריכה מזגן כמעט באופן תמידי בימי הקיץ. בחירה נכונה של השחרת חלונות לרכב תאפשר לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר עם כלל ההשפעות  של קרני השמש היוקדות על הרכב שלכם, קראו בהרחבה.

שמרו על טמפרטורה נעימה ברכב גם בימי הקיץ החמים

בין כלל היתרונות המשמעותיים של חלונות מושחרים ניתן למנות חיסכון בדלק בשל העובדה הפשוטה כי תידרשו להדליק הרבה פחות את המזגן, שמירה על ריפוד פנים הרכב אשר פעמים רבות מתבלה במהירות בגלל קרני השמש החמות, סינון קרני השמש בפנים הרכב ושמירה על טמפרטורה נעימה ועוד. לכן, לא מעט אנשים כיום בוחרים לעשות שימוש באפשרות זו של השחרת חלונות הרכב.

הגנה על ריפוד הרכב – הקטנת הבלאי

ישנן כמה שיטות שונות להשחרת חלונות הרכב. כלל השיטות נחשבות טובות ומספקות תוצאות מרשימות במחירים נוחים לכל כיס. המחיר הממוצע שתידרשו לשלם עבור השחרת חלון בודד הוא כמאה חמישים שקלים. המחיר שתידרשו לשלם עבור רכב מלא הוא כשש מאות עד שמונה מאות שקלים בלבד. המחיר עלול מעט להשתנות בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולגודלו הפיזי של הרכב. 

מניעת חדירת קרני השמש לפנים הרכב

דבר נוסף שחשוב שתכירו טרם השחרת חלונות הרכב שלכם הוא העובדה שיש מספר רמות השחרה. בחרו נכון את רמת ההשחרה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם כך שתוכלו להתמודד בצורה מיטבית עם השמש היוקדת בימי הקיץ החמים. לבחירה נכונה ומוצלחת תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שיבהירו לכם את כלל ההבדלים בין שיטות ורמות ההשחרה השונות, כפי שניתן למצוא באתר https://blackcarwindows.co.il.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד