פירוק רכבים באשדוד

איפה תמצאו מגרש פירוק רכבים באשדוד

כאשר הרכב אינו שמיש יותר בשל תאונה או שריפה, או שתיקונו יקר מאוד ולכן אין בו טעם – הפתרון היחיד שנותר הוא מסירתו למגרש לפירוק רכבים. פינוי כזה הינו הכרחי מאחר שרכב שרוף או כזה שנשאר זמן רב במקום אחד, גורר הערות מפקחי העירייה וכן קנסות במקרה של חוסר תגובה. רכב כזה הופך למפגע סביבתי ודורש טיפול מהיר ככל האפשר. לפני מסירתו למגרש מכוניות – תצטרכו לעשות העברת בעלות במשרד הרישוי, וזאת כדי שלא יהיה רשום יותר על שמכם. מגרש לפירוק רכבים הוא בדיוק המקום אליו מגיעים רכבים שאינם יכולים לנסוע. בתמורה למסירת הרכב תקבלו סכום כסף. רצוי להשוות בין מספר מגרשים ולבחור בסכום הגבוה ביותר.

מגרש פירוק רכבים באשדוד

אם הרכב שלכם נותר תקוע באשדוד, כדאי לחפש מגרש לפירוקים בעיר, ראו כאן לדוגמא. זאת מאחר שההעברה תהיה מהירה יחסית וגם תיקח זמן קצר. בעלי מגרשי פירוקים מציעים לכם שירותי גרירה בתמורה לרכב ולכן עדיף להם לשלם עבור קילומטראז’ קצר ככל האפשר, כלומר: כזה שנמצא בעיר עצמה. מגרש פירוקים כזה יכול לשרת גם את תושבי האזור, כולל המושבים והקיבוצים. מציאה מהירה של מגרש תעזור לכם להיפטר מהרכב ולקבל תמורה עבורו. 

הערך של מגרש פירוקים עבור בעלי מוסכים

מגרשי פירוקים מלאים בכלי רכב שהפכו לגרוטאות אבל עובדה זו אינה מונעת מהם להיות בעלי ערך רב עבור בעלי מוסכים ולקוחות פרטיים. הסיבה לכך היא שמגרשים כאלה הם מאגרים מצוינים למציאת חלפים לרכב, כולל לדגמים ישנים, אשר קשה מאוד להשיג עבורם חלפים. מדובר למשל במראות ופנסים וכן חלקים נוספים, ובמגרש הפירוקים יטרחו על הפרדת החלפים מגושי הברזל של הרכב, אשר יימכרו לסוחרים. למידע ופרטים נוספים בקרו באתר חברת DBC!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד