דוד בן הרוש ונמל אשדוד

דוד בן הרוש ונמל אשדוד – השילוב הנכון

הרבה פעמים, כשאנחנו בוחנים מעשים של אנשים מסוימים בתפקיד כזה או אחר, אנחנו לא שמים לב למאפיינים שונים, אנחנו לא שמים לב לפרטים הקטנים שהפכו את מה שהם עשו לדבר הנכון, לדבר שתרם לכלל הציבור ושירת אותו בנאמנות. ההתייחסות שלנו היא לדברים שנראים על פני השטח ועל פיו אנחנו שופטים אותם. 

זה לא נכון לנהוג ככה, מאחר וכידוע אלוהים נמצא בפרטים הקטנים ואלה הרבה פעמים חבויים עמוק בפנים, אלה נמצאים הרחק מעיניי האנשים. לכן, אנחנו צריכים להחליט לא רק על מה להסתכל אלא גם איזו התייחסות לספק לכך. 

דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של דוד בן הרוש יבנה ונמל אשדוד. אם אנחנו רוצים לבחון את הפעילות שלו בנמל, אזי שעלינו לבחון אותה בצורה רחבה, לעומק, ולא רק על בסיס התפקיד שהוא שימש בו או על פי תגיות ותבניות אחרות, אשר לא פעם אנחנו בוחנים מנהלים ובכירים בתפקידים שונים, בפרט במקום כמו נמל אשדוד, שעובדיו לא תמיד זוכים לתקשורת חיובית. 

כיצד עלינו לבחון את מעשיו של דוד בן הרוש

בשביל לבחון את מעשיו של דוד בן הרוש עיריית יבנה, הרי שעלינו לבחון מה היה תפקידו, כיצד הוא ביצע אותם וכן כיצד בעזרת תפקידיו, בעזרת מעשיו, הוא בא לעזרת הציבור. בצורה כזו אנחנו נוכל לגלות לא מעט נקודות חיוביות בהתנהלות ובהתנהגות שלו, בין אם זה לגבי העובדים ובין אם זה לגבי כלל הציבור שנהנה משירותי הנמל, באופן כזה או אחר. 

בסיכומו של דבר, אנחנו צריכים לבחון את כל הפרטים בתמונה רחבה, לבחון מה בדיוק היה נכון לעשות והאם הוא אכן עשה את זה בתנאים שעמדו לרשותו וכיצד זה השפיע על הציבור. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד