רגליות גומי

רגליות גומי

אפשר לראות רהיטים מסוגים שונים ולקטלג אותם בעין אנושית כבעלי ערך כזה או אחר. כל זה נכון עד שנוסיף לרהיט שלנו משהו אחד, שבוודאי ישנה את ערכו מקצה לקצה – רגליות. מה? עד כדי כך אתם שואלים? במאמר זה נכתוב על הסיבה שכך זה עובד.

רגליות גומי 

יש רהיטים, שאם נוסיף להם פריט או תוסף אחד בלבד, הם ישנו את מראם מקצה לקצה. כך גם אם נוסיף לרהיט מסוים רגליות גומי. מעבר לשמירה על הרהיט כדי שלא יתמלא מים בעת שטיפת החדר או כדי שיימנע ממגע בלחות וכו’, רגליות יכולות לעשות את ההבדל בין רהיט זניח ליוקרתי.

איך תוכלו לשמור על הרהיטים שלכם 

ישנם כמה דרכים שאם תנקטו בהם, תוכלו לשמור על רהיטי הבית שלכם בצורה טובה שתשמור עליהם למשך שנים רבות. שמירת הרהיטים יכולה להיות דרך ניקוי תכוף עם מטלית רכה, או על ידי הסרת אבק מעת לעת וכדומה.

כדי לשמור על רהיטי הבית שלנו מרטיבות או מלחות שיכולים להידבק אליהם, נצטרך להפריד את הרהיט המיועד מהרצפה. איך עושים את זה? פשוט:

על ידי הרכבת רגליות מגומי, תוכלו לשמור על מרחק סביר בין השולחן או השידה שלכם לבין הריצפה הרטובה. אם תעשו כך, תוכלו לשמור על הרהיטים שלכם למשך שנים רבות ללא כל פגם בהם, קראו על כך גם באתר גולבי.

כמה עולה רגליות גומי? 

ישנן סוגי רגליות רבים וטובים ובמחירים שונים – תלוי בסוג ובעיצוב.. אם תצטרכו לבחור רגליות מגומי לרהיטי הבית שלכם, התאימו אותם באופן שלא יורידו מהערך והנראות של הרהיטים שלכם. 

רגליות עושות לעיתים את כל ההבדל בין רהיט ישן וזניח לבין כזה שנראה מדהים ויוקרתי, ולכן ההתאמה צריכה להיות מדויקת מאוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד