וטרינר לכלב

איך תדעו שהכלב שלכם לא מרגיש טוב?

איך תדעו שהכלב שלכם לא מרגיש טוב?

במידה וקיימים סימפטומים, אשר מורים על כך כי הכלב שלכם אינו חש בטוב וסובל מבעיה כל שהיא, אימתי נדרש להביא בזריזות את הכלב שלכם לווטרינר תורן? איך כלב מראה לכם שהוא לא חש טוב?  כל זאת מופיע במאמר שלפניכם.

סימפטומים של מחלה שכיחים בקרב כלבים –

דקה בטרם שהננו מביאים עבורכם את הסימפטומים הכי נפוצים של מצב חירום בקרב כלבים, מומלץ לכם כי תבינו שקיימים תסמינים אשר מורים הודות בעיה שמחייבת אבחון מקצועי, אבל אלה לא מצבי חירום והנכם עשויים לקבוע תור אצל הווטרינר ללא היכנסות ללחץ לשווא. כמו כן, קיימים אף סימפטומים של מחלה אשר יכולים להעיד על מצב חירום ובמצב זה הנכם נדרשים להביא את הכלב שלכם לווטרינר כמה שיותר מהר. יתרה מזאת, נדרש מכם להפעיל שיקול דעת ובמידה ויש ברשותכם ושמתם לב לשינוי בהתנהגותו ולתסמיני דווי, משמעותי לבוא במהירות לווטרינר, בשל כך כי גור דורש תשומת לב ספציפית, באופן זהה להתנהגות של תינוק.

תסמינים שיכולים להורות על מצב חירום –

  • במידה והכלב שלכם מקיא ונוסף לכך דם – במידה כי הכלב שלכם הקיא ושמתם לב כי הקיא הינו מלווה בדם, יתכן שהוא לוקה בבעיה במערכת העיכול שלו ועליכם לבוא לאבחון באופן זריז לווטרינר.
  • אדישות של הכלב שלכם – בעת שהכלב נוהג באדישות מלאה והינו לא מגיב כאשר הנכן קוראים לו בשם שלו, אינו שותה ואינו אוכל וכיוצא בזאת, הנכם נדרשים לרוץ כמה שיותר מהר לאיש מקצוע.
  • עווית ורעידה – עווית פיסית, רעידה, או לחלופין ריור בהגזמה מאופיינים כתסמיני מצוקה אשר מורים על זאת כי הכלב שלכם אינו חש בטוב. מדובר בסימפטומים אשר לרוב מורים הודות הרעלה, ואי לכך עליכם למהר לווטרינר, על מנת להיטיב עם המצב של הכלב שלכם.
  • במידה והכלב שלכם חווה קשיי נשימה – קשיי נשימה בקרב כלב עשויים להורות על בעיה חמורה, או מחלה כל שהיא. במידה שהכלב שלכם נושם מהר מדי, בלי אתנחתא ובמידה והינו מתקשה לנשום, סביר להניח שהינו לוקה במצב שמצריך טיפול מקצועי כמה שיותר דחוף.

אולי יעניין אתכם גם: מנוי לוטרינר

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד