toner-906142_640

חתכו מלפפון: מסכות טיפוח לפנים שחייב לנסות

טיפוח עור הפנים הוא נושא שנוגע לליבן של נשים רבות. הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, ולכן חשוב להשקיע בטיפוח העור, זאת בהתאם לסוג העור ולרגישויות שונות. עולם הטיפוח הביא עמו שלל מוצרים נהדרים, כשאחד מהם הוא מסכות הפנים המגוונות. להלן כמה סוגי מסכות שאתן בהחלט חייבות לנסות.

מסכות שמכילות קולגן

החל מגיל 30 הקצב ייצור הקולגן בגוף מתחיל בהאטה, מה שמשפיע באופן ניכר על נראות העור ועל היווצרות של קמטים עתידיים. כנראה שבגילאים צעירים (30,40) לא תבחינו בהבדל באופן משמעותי, אבל לאחר מכן בהחלט תוכלו לראות שינויים הרבה יותר משמעותיים, ועל כן חשוב לטפח את עור הפנים בעזרת מסכת קולגן לפנים. כיום יש מגוון רחב של מסכות כך שתוכלו לבחור את המוצר האידיאלי ביותר בעבורכן.

מסכות חימר או מסכות בוץ

אם טרם ניסיתן מסכות חימר או מסכות בוץ, זו בהחלט הזדמנות נהדרת להתחיל, ופה נעצור לציין שמדובר במסכות שיכולות להיות נהדרות לנשים עם עור פנים שומני, מאחר ויש לא מעט מסכות בוץ שסופחות אליהן את השומן ומסייעות להימנע (או להפחית) מהמראה המבריק. את המסכות תוכלו למצוא בבתי הטבע, ברשתות לשיווק מוצרי טיפוח טבעיים ואפילו ברשתות הפארם.

מסכות מתקלפות

היתרון של המסכות המתקלפות הוא שמעבר לעובדה שהן מאפשרות את החדרת הלחות הנחוצה לעור הפנים, הן יוצרות את פעולת הפילינג. למעשה, המסכה מתייבשת על עור הפנים, וכדי להסיר אותה יש לקלף בעדיפות, מה שיוצר אפקט של פילינג לעור, ומסיר תאים מתים.

DIY: מסכות מחומרים טבעיים

לצד כל הטרנדים של מסכות הפנים, יש גם לא מעט מסכות ביתיות שתוכלו להכין בעצמכן, תוך שימוש בשמני בסיס טבעיים וחומרים שאפשר למצוא במקרר, החל מאבוקדו, דרך מלפפונים ובננות ועד לשמן קוקוס.

חיפוש קצר ברשת יסייע לכן למצוא מגוון רחב של מתכונים להכנת מסכות ביתיות, כך שתוכלו להכין את המסכות שמתאימות לעור הפנים שלכן. כמו כן, בשנים האחרונות הוקמו קבוצות פייסבוק שעוסקות בתחום, כך שניתן להתייעץ עם נשים נוספות שרוקחות את מוצרי הפנים שלהן בעצמן.

 

לסיכום, יש מגוון רחב של מסכות לטיפוח העור הפנים, כך שתוכלו לנסות ולחוות אותן, ולקבל החלטה מושכלת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד