מפיצי ריח

מפיצי ריח

ריח הוא אחד החושים החדים ביותר שיש לנו והוא מכוון אותנו בנתיב אחר משהו טוב או מגרה, אבל הוא גם יכול לדחות אותנו כשהוא רע. אנו כבני אדם, נוטים לדאוג לניחוח טוב של גופינו ואנו עושים את זה על ידי ניקוי הגוף באופן יום יומי ומריחת העור במגוון מוצרי טיפוח כמו קרם גוף טוב, בושם טבעי, רחצה בסבון ריחני וכולי. אבל מה עם המרחב שבו אנו נמצאים? מפיצי ריח חשמליים / דיפיוזרים חשמליים יכולים לשנות לגמרי לטובה את האווירה במרחב, ואפילו לחפות על ריחות רעים שלא ניתן להסיר. 

מה כל כך טוב במפיץ ריח חשמלי? 

מפיץ ריח חשמלי, בניגוד למוצרים אחרים, עובד למשך זמן רב ואינו נמוג ככל שהזמן עובר. מוצר זה שידוע גם בשם דפיוזר, עובד על טכנולוגיית אדים המפזרת בעדינות תערובות של שמנים. התערובות הנכונות הן כאלה שעשויות משמנים אתריים שיוצרים ריחות מרגיעים ומחפים על ריחות רעים. 

מערכת הלד של מפיצי הריח החשמליים מאפשרת תאורה יפה שמלווה את הפצת הריח. מפיצי ריח חשמליים מפזרים שמנים אתריים באמצעות אדים קרים אותם אפשר לפזר בכול מקום, החל מסלון וחדר השינה עד למקלחת או לארון. בין היתר משתמשים במפיצים גם בעלי עסקים שרוצים שבמקום העבודה שלהם ובעסק יהיה ריח טוב כל הזמן. 

היכן משיגים מפיצי ריח טובים?

כדי למצוא מוצר טוב חשוב להימנע ממוצרים שמפיצים ריחות שאינם טבעיים עם חומרים כימיים שעלולים לגרום לכאבי ראש, שיעולים וכולי. חשוב לבחור רק מפיצים שיש בהם תערובות שמנים אתריים טבעיים ומערכת חכמה לכיבוי אוטומטי של המפזר בעת הצורך. 

שימו לב כי אפשר להפעיל את האדים למספר שעות קבועות או שתוכלו לשנות על ידי לחיצה את פעולת האדים לשינוי ההפצה במרחב. בין היתר יש לבחור מוצר עם אחריות לחצי שנה לפחות וכזה שמלווה את הפעולה שלו במרחב עם נורות לד לאווירה נעימה.

> בדקו גם מסכות לטיפול פנים באתר אקליפטה

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד