אבודרט

אבודרט

אבודרט הינה אחת התרופות המוכרות והידועות ביותר בתחום ההתקרחות. מדובר על תרופה הניתנת לרוב לגברים, היות והיא עובדת בצורה דומה לתרופה המוכרת- פינסטריד. מדובר על תרופה שפותחה לצורך טיפול בערמונית מוגדלת, אך התברר כי אחת מתופעות הלוואי שלה כוללת את היכולת למנוע נשירת שיער ולעודד צמיחת שיער חדש. למעשה, בדומה לפינסטריד, תרופה זו גם כן חוסמת את האנזים 5- אלפא-רדוקטז, אשר אחראי על הפירוק של הורמון הטסטוסטרון ל- DHT. כאשר ישנה רמה גבוהה של DHT ישנה נטייה מוגברת לנשירת שיער והתקרחות, ולכן תרופה זו עוצרת את התהליך. מחקרים רבים שנעשו בנושא מצאו כי התרופה לא רק עוצרת או מאיטה את תהליך ההתקרחות, אלא היא גם מעודדת צמיחה של שיער חדש בקרב רוב הגברים.

כל מה שחיוני לדעת על אבודרט

כאמור, מדובר על תרופה יעילה למדי, אשר מסייעת ללא מעט גברים לעצור את תהליך ההתקרחות שלהם ואף לעודד צמיחת שיער. עם זאת, כדאי לדעת כי מדובר על תרופה העשויה לגרום לתופעות לוואי שונות (קראו בהרחבה באתר נותנים בראש השתלת שיער בטוריקה), כגון ירידה בחשק המיני, ספירת זרע נמוכה יותר ואף קושי להגיע לזקפה. מעבר לכך, ישנן טענות כי השימוש בתרופה עלול להגביר את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית ואף להקשות את הזיהוי המוקדם שלו, היות והתרופה מטשטשת את תסמיני המחלה. כל אחד חייב לבצע את השיקולים שלו, היות ובסופו של דבר, חשוב להבין מהם סדרי העדיפויות שלכם. כדאי לזכור כי אומנם התרופה יעילה לטיפול בהתקרחות, אך היא מכילה לא מעט תופעות לוואי בעייתיות. כמו כן, כדאי לדעת כי ברגע שמפסיקים ליטול את התרופה באופן קבוע, ההשפעה שלה פגה והשיער חוזר לנשור. לכן מי שמחפש אחר פתרון יעיל ותמידי לבעיית הנשירה, חייב לבחון את האופציה של השתלת שיער. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד