שולחן חוץ

אוהבים לארח? אז ברור שאתם חייבים שולחן חוץ מבטון

מי שאוהב לארח בחוץ, מבין את חשיבות בחירת שולחן חוץ. השולחן צריך להיות רחב דיו כדי להכיל את כל הכלים והמאכלים, גדול מספיק על מנת שיהיה מקום לכל האורחים וגם בעל נוכחות מרשימה. מי שחשוב לו לבחור שולחן חוץ פונקציונלי ומעוצב יחדיו בוחר שולחן חוץ מבטון, קראו וגלו למה.

בגלל חוזק ועמידות שולחנות בטון

שולחנות בטון נחשבים לשולחנות העמידים ביותר לתנאי מזג האוויר הישראלי ועל כן המומלצים ביותר לחצרות, גינות ומרפסות. בטון נחשב כבעל עמידות גבוה בתנאי מזג האוויר הישראלי – עמיד לקרינה ונזקי שמש מחד, עמידים בפני רטיבות וגשם מאידך. תכונות אלו מאפשרות לשולחן ללוות אתכם שנים רבות קדימה.

בגלל המראה הייחודי

שולחנות חוץ מבטון מהווים אלמנט עיצובי מרכזי בחצר או המרפסת. שולחן בטון מעניק מראה אלגנטי ויוקרתי בשילוב עם תאורה וצמחייה מתאימה. ניתן להזמין מגוון גדלים, עיצובים, טקסטורות, גוונים וצבעים ליצירת שולחן מרהיב ייחודי המותאם אליכם.

בגלל התחזוקה הקלה

בעזרת תחזוקה ושגרת ניקוי פשוטים למדי, תבטיחו הגנה מירבית לשולחנות הבטון ומראה חלק. כל שעליכם לעשות הוא לשמור על ניקיון משטח השולחן לאחר השימוש בו בעזרת מים וסבון כלים.

מעבר לכך, כדאי לבצע טיפול תחזוקה אחד כ-4 פעמים בשנה בעזרת חומר מיוחד לטיפוח ושימור משטח הבטון שתוכלו לעשות בעצמכם בקלות ובמהירות.

​חשוב לדעת בזמן בחירת מיקום

משהו שחשוב לקחת בחשבון בזמן רכישת שולחן אירוח מבטון ובחירת מיקום השולחן, הוא ששולחנות מבטון אינם ניתנים להזזה באופן עצמאי (אלא בעזרת מומחים בלבד). מסיבה זו, יש לחשב היטב את כל הפרמטרים המשפיעים למיקום השולחן על מנת שלא תתחרטו על הבחירה לאחר הצבת השולחן.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://www.outdoorkitchens.co.il!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד