מה זה בדיוק רוויט?

מה זה בדיוק רוויט?

רוויט הינה תוכנה ברמה הגבוהה ביותר, אשר מתאימה במיוחד לאדריכלים, מעצבי פנים, הנדסאי אדריכלות וכדומה. מדובר למעשה על תחליף מעולה לאוטוקאד, אשר נחשב לכלי ישן ומסורבל מידי. היום כבר אין צורך לעבוד קשה מידי, היות ותוכנת הרוויט מאשפרת עבודה יעילה ומהירה יותר, קראו אודותיה באתר של איש הרוויט. אומנם רוב האדריכלים ורוב האנשים שעובדים בתחום, רגילים לעבודה דו ממדית בתוכנת האוטוקאד, אך הזמנים משתנים ויש צורך להתאים את עצמכם לרוח התקופה. מסיבות אלו בדיוק, כל אחד חייב ללמוד כיצד להשתמש בתוכנת הרוויט, אשר מאפשרת עבודה תלת ממדית ומדויקת יותר. אומנם יש צורך להשקיע ברכישת רישיון על התוכנה, אך מדובר ללא ספק על תוכנה ידידותית, מהירה ויעילה במיוחד.

רוויט – נקודות חיוניות שחשוב להכיר 

קודם כל, כדאי לדעת כי מדובר על תוכנה המאפשרת תכנון בתלת מימד. מדובר על אפשרות חיונית, היות והיא מאפשרת מבט תלת ממדי אוטומטי על התוכנית הראשונית, כבר בשלב ההתחלתי של השרטוט. בצורה כזו, ניתן לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי הפרויקט, היות והתכנון התלת ממדי מספק פרספקטיבה שונה לחלוטין. כמו כן, כדאי לדעת כי התוכנה מספקת את האפשרות לבצע שינויים מהירים, ללא שום צורך לחזור שוב ושוב על אותה המשימה. לעומת תוכנות אחרות, תוכנת רוויט מתמחה בחיבור בין כל היבטי הפרויקט, כולל חיבור בין התוכניות השונות, החתכים והחזיתות. לכן כל שינוי שמתבצע בפרויקט מתעדכן באופן אוטומטי בכל ההיבטים הקשורים אליו. מעבר לכך, כדאי לדעת כי התוכנה מותקנת עם סט ייעודי של פרמטרים שונים, אשר מאפשר לעצב את הבניין מכל אספקט אפשרי. ניתן למשל, להשתמש בתוכנה על מנת לעצב את פתחי הבניין, למקם כלים סניטריים ורהיטים וכדומה. לכן אין זה מפתיע כי יותר ויותר אנשי מקצוע, בוחרים להשתמש בתוכנה.

קבלו בלוקים לרוויט בלינק https://ish.co.il/revit-free

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד