explorer - צימר בצפון

שם האתר: explorer – צימר בצפון

מחפשים צימרים טובים לחופשה בצפון? חשוב שתדעו שהצפון שלנו מלא במקומות לינה ואיכותיים אבל מנגד: גם כמה מקומות לינה פחות אטרקטיביים. לשם כך דרוש חיפוש יעיל ונכון. אחד האתרים הטובים שיש לחיפוש צימרים בצפון הוא אתר בשם explorer. אבל מה תוכלו למצוא באתר? 

צימרים לזוגות

אם אתם מחפשים צימרים רומנטיים לזוגות תוכלו למצוא מגוון מקומות לינה אינטימיים ומבודדים שמספקים את הרוגע השלווה שתמיד חיפשתם. באתר תמצאו צימרים ברמת הגולן המציעים בריכה מחוממת, ג’קוזי, מיטה ענקית ונוחה, ארוחות בוקר מפנקות עיסויים ומגוון רחב של פינוקים. 

צימרים בחד נס

חד נס הוא ישוב מקסים וקרוב לכנרת, ובמקום מצאו מגוון צימרים רומנטיים לזוגות. הישוב קרוב לכנרת ומציע פרטיות ופסטורליות. באתר : explorer אפשר למצוא מגוון צימרים בסובב כנרת כולל בישוב חד נס.  בין היתר תוכלו לבחור צימרים עם בריכה פרטית שנמצאים גם בחד נס וגם בישובים סובבי כנרת. צימרים כאלה מציעים בילוי כיפי בצפון וברמת הגולן. 

צימרים מומלצים בטבע

אם אתם רוצים להיות מחוברים לטבע ולהנות מהיופי שהצפון מציע לנופשים תוכלו לבחור צימר שנושק לטבע הירוק ומציע מדשאות ירוקים, שיחים וצמחים, נחלים, בריכות ופרטיות מלאה. צימרים כאלה מספקים את ציוצי הציפורים ואת הרוגע שכולנו מחפשים. 

צימרים לאלפיון העליון

מי שמעוניין להנות מחופשה יוקרתית יוכל לבחור מתחמי אירוח יוקרתיים מסוגננים עם שירותים מיוחדים. מקומות כאלה מציעים אקסטרה פינוקים עם שירותי VIP  כמו ספא יוקרתי, עיסויים בריכה פרטית ושאר אלמנטים מפנקים. הכנסו לאתר : explorer ותוכלו לבחור את המקום שבו תרצו להעביר בכיף חופשה בצפון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד