קורס אנגלית בטלפון - איך זה עובד

איך מתאימים מכשירי שמיעה לאנשים

אין ספק שמתוך לא מעט קשיים שונים שמהם אנשים עלולים לסבול, לקות שמיעה היא לא משהו שקל להתמודד איתו. אומנם זה נכון שיש הבדל משמעותי בין אדם שנולד עם לקות שמיעה ובין אדם שמאבד את שמיעתו עם השנים, אך מה שבטוח זה שצריך לעשות משהו בנידון. אנחנו חיים בין אנשים, מדברים, שומעים מוזיקה, רוצים להאזין להרצאות ולקחת חלק בעוד אינספור פעילויות אחרות, כך שברור מדוע מכשירי שמיעה  יוכלו לעזור. השאל היא איך ניתן יהיה להתאים את מכשירי השמיעה לכל אדם, וחשוב להבין: הכול מתחיל בבדיקות. 

החשיבות של גילוי מוקדם ובדיקות מגוונות 

ראשית, אם מדובר על תינוק או על ילד צעיר ששומע לא טוב או שאולי אינו שומע, חשוב מאוד לבצע כמה שיותר בדיקות מתאימות וכמה שיותר מוקדם. ככל שנתאים לאותו פעוט יותר מוקדם את מכשיר השמיעה נכון לו, נוכל לסייע לו בצורה טובה יותר. לכן יש לכך משמעות אדירה ולא כדאי לדחות את העניין, לקוות שהבעיה תיעלם מעצמה או לחכות שייקרה נס. כאשר מדובר על אנשים מבוגר רצוי לבצע בדיקות אחרות של שמיעה, שכן לרוב מדובר על התדרדרות במצב ולא על עניין מולד. 

התנסות אישית במכשיר 

עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על התאמת מכשירי שמיעה לכל אדם, זה שלא לכולם יהיה נוח להשתמש באותו מכשיר. לכן יש כאן גם עניין של התנסות וחוויה אישית, כי מה שיכול להתאים לאדם אחד שהוא כבד שמיעה לא תמיד יתאים לאנשים אחרים. בנוסף, כמובן שרצוי לבדוק גם את העמידות של המכשיר, את היכולת לכוון אותו ואת התיקונים שצריך יהיה לבצע לו, כי מכשיר שמיעה הוא משהו שמלווה אותנו לאורך שנים. 

למידע נוסף בנושא עזרים לכבדי שמיעה

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד