1831675-min

קווי מתח גבוה ואיך הם משפיעים עלינו

ישנם אזורים רבים בכל רחבי הארץ בהם עוברים קווי מתח גבוהה של חשמל. ברוב המקרים ניתן אף לשמוע את החשמל זורם בקווי מתח גבוהה. קווים אלה אינם משפיעים באופן ישיר על הסביבה אך ישנן רבים הטוענים כי מדובר ברמות קרינה גבוהות ואף מסוכנות. לכן, אנשים רבים בוחרים להתייחס לנתון זה כאשר הם מגיעים לבחור את דירת המגורים או האזור הכללי בו יגורו בעתיד הקרוב. במידה וגם אתם מעוניינים להתחדש בדירה חדשה בקרבת מקום לקווי מתח גבוהה, מומלץ בחום להכיר את כלל השיטות והדעות לגבי השפעתו של החשמל על הסביבה.

 

קווי מתח גבוהה פולטים קרינה מסוכנת?

הדעה הרווחת היא שקרינה חשמלית פחות מסוכנת ומשפיעה בהשוואה לקרינה סלולרית. לכן, ישנם אנשים רבים שלא מייחסים חשיבות רבה לקווי חשמל עם מתח גבוהה. מנגד, ישנם רבים הטוענים כי אף קווי מתח גבוהה של חשמל מסכנים את הסביבה וחושפים אותה לכמויות קרינה שעלולות לפגוע בבריאותם של רבים. מחלוקת זו אינה חד משמעית ואין אפשרות למדוד את השפעתה של הקרינה באופן ישיר על בריאותם של הגרים בקרבת מקום קו חשמל במתח גבוהה. באופן כללי כל נושא הקרינה אינו מוכח באופן חד משמעי וישנם רבים הטוענים כי אף אנטנות סלולריות אשר לכאורה פולטות כמות גבוהה של קרינה, בעצם מאפשרות למכשירים להתאמת פחות לקבלת קליטה בעת פעולתם מה מקטין את החשיפה לקרינה של האדם העושה שימוש בסלולר.

 

צרו קשר עם אנשי המקצוע האחראיים על הקרינה בעיר

במידה ואתם רוצים לקבל תשובות מדוייקות לאזור מגורים מסויים, חשוב ליצור קשר עם גורמי העיריה באותו אזור שיפנו אתכם לאנשי המקצוע אשר אחראיים על הקרינה, הם וודאי ידעו להעניק לכם תשובות טובות ומפורטות שיניחו את דעתכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד