חדר אמבטיה

כמה דגשים לגבי בחירת כלים סניטריים יוקרתיים

בחירת כלים סניטריים עלולה להיות פעולה קשה למי שהעיצוב חשוב לו. היום אפשר למצוא כל כך הרבה סגנונות עיצוב, צבעים, צורות וגדלים, עד כדי כך שאם לא תעשו מחקר מקדים על מה אתם רוצים שיהיה בתא המקלחת שלכם, אתם עלולים לגמרי ללכת לאיבוד. 

אז מה עושים? ראשית, עליכם לתכנן בהקפדה כל שטח מהפינה של המקלחת, בטח ובטח במקרים שתא המקלחת קטן יחסית. השטח צריך להיות מנוצל מבחינה פונקציונלית, ככה שיהיה נוח כמה שיותר למקלחות היום יומיות שלכם וכמו כן, עליכם ליצור עיצוב מתאים לכל הנראות של חדר המקלחת.

הנה כמה דגשים חשובים בבחירת כלים סניטריים.

בחירת כלים סניטריים – דגשים חשובים:

מה זה בכלל כלים סניטריים? אלו כל קבוצת הרהיטים שמשמשים אתכם במקלחת. זה כולל את האסלה, המקלחון, הארונות שנמצאים בחדר האמבטיה, למעשה כמעט הכול.

כאשר אתם חושבים על מקלחת מעוצבת, חשוב לוודא שכל מערכת הכלים הסניטריים שלכם מתאימה לעיצוב שאתם רוצים שיהיה בחדר. 

מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע כדי לקבוע את הגדלים הרצויים לכל רהיט, ככה שהחדר לא יראה צפוף מידי, כמו כן, מבחינת הצבעים רצוי לקבל המלצה עבור כל רהיט מה טווח הצבע המתאים והיכן למקם אותו. 

בנוסף, הכלים הסניטריים אמורים לעמוד בתקנים מסוימים, ישנן הרבה חנויות שלא מקפידות על תקנים הללו וימכרו לכם במחיר מוזל כלים אשר אינם עומדים בתקנים הללו, לכן, חשוב לוודא שאתם קונים מחנות אמינה שמחזיקה אך ורק כלים שכולם על פי התקנים הנדרשים. 

גם אם חדר האמבטיה שלכם קטן ואתם מתלבטים כיצד לרהט אותו, אל דאגה, ישנם פתרונות מעולים כיום גם לחדרים קטנים, ככה שהחדר לא יראה צפוף מידי. 

למידע נוסף בנושא חדרי אמבטיה מעוצבים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד