אימון כלבים לעשיית צרכים בחוץ

איך עושים אימון כלבים לעשיית צרכים בחוץ?

כל מי שהיה לו בעבר גור כלבים יודע היטב: זו חוויה מדהים לגדל אותו אך יש בכך גם אתגר לא פשוט. מעבר לכך שעלינו לדאוג שהגור יקבל את כל מה שהוא זקוק לו במובן של אוכל שיתאים לו, טיולים בחוץ וחיסונים, אנחנו נציבים מול עוד אתגר מורכב: איך לגרום לו לעשות את הצרכים בחוץ? זה בהחלט נכון לומר שיש גורים שעם הזמן לומדים שעליהם לעשות את צרכיהם בחוץ, אך האם עלינו לחכות עד שכל השטיחים בבית יהיו ספוגים בריח עד שזה יקרה? התשובה היא חד משמעית לא כי יש מה לעשות בנידון ויש באפשרותנו לחנך את הכלב כבר מהיותו גור בימיו הראשונים בביתנו.

השימוש בחיזוק חיובי

אילוף גורים
אל תכעסו עליהם, גם אתם הייתם פעם ילדים

ראשית, חשוב לדעת שכאשר מדברים על אילוף וחינוך כלבים ישנן גישות שונות ומנוגדות לכל סוגיה. משמעות הדברים היא שאין תשובה אחת נכונה לשאלה איך עושים אימון כלבי לעשיית צרכים בחוץ. עם זאת, רבים מהמאלפים דוגלים בשיטת החיזוק החיובי אשר כוללת את:

  • המחמאות שלנו לכלב כשהוא עושה צרכיו בחוץ על ידי שינוי האינטונציה שלנו
  • “ממתקים” ו”צ’ופרים” שניתן לכלב בכל פעם כשהוא עשה צרכיו בחוץ
  • הארכת הטיול בחוץ ועוד

עוד נתון שחשוב מאוד להבין כבר בתחילת הדרך: ברוב הפעמים כשאנחנו כועסים על הגור הוא לא באמת מבין על מה בדיוק אנחנו כועסים. לכן כעס הוא לא באמת השיטה הכי טובה שיש לחנך את הכלב ובטח שלא דרכי אלימות שונים. גור הכלבים שזה עתה לקחתם ילמד כל מה שתלמדו אותו וזה בסדר גמור אפילו אם ייקחו לו עוד יום-יומיים להפנים את המסר.

אילוף גורים צעירים

בין אם מה שמטריד אתכם היום זה איך לחנך את הכלב לעשות את צרכיו בחוץ ובין אם אתם רוצים לחנך אותו לכל מיני דברים אחרים, כדאי שתפנו אל המקצוענים בתחום. אילוף כלבים זו עבודה מקצועית לכל דבר ואין ספק שמאלף מנוסה ומקצועי יוכל לעזור לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. מה שכן, עליכם לזכור ולהפנים שהצלחת התהליך תלויה גם בכם, בהתמדה ובמחויבות שלכם לדבר כי אחרת אין בעניין כל טעם. לגדל כלבים בהנאה זו חוויה מופלאה שמוסיפה לכל בני הבית ואתם תראו שלא תצטערו על כך לעולם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד