חולצות בית ספר

חולצות בית ספר

לכל בית ספר יש דרישות שונות מהתלמידים בנוגע ללבוש. אולם, ישנם קווים מנחים ללבוש מתאים לבית הספר. את חולצות בית הספר מייצרים באופן מיוחד, בדרך כלל עם לוגו של בית הספר בצד או מאחור. 

ישנם בתי ספר יותר מגניבים שמוסיפים משפט בגב החולצה, אבל עזבו, זה כבר מותרות.

אם אתם אחראיים על תחום החולצות המודפסות בבית ספר שלכם או במילים פשוטות, חולצות בית ספר, יש כמה דברים שכדאי לדעת, לפני שאתם בוחרים חברה שתכין לכם את כל מלאי החולצות.

אז מה חשוב שתדעו לפני שאתם מזמינים חולצות? מה עם ההדפסה על החולצות? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

חולצות בית ספר

חולצות בית ספר הם סממן לתלמיד וגם לבוש המחויב בתקנון של בית הספר. יש לזה סיבות כאלו ואחרות, אולם המציאות היא שעל התלמידים והתלמידות לבוא בלבוש כמו שבית הספר רוצה. 

לפעמים יש לבוש מסוים שבית הספר מתיר ללבוש ולאו דווקא חולצות בית ספר מסוימות ולפעמים בית הספר דורש דווקא את הביגוד שהוא מביא. 

בדרך כלל זה כולל חולצת בית ספר בצבעים שונים, פשוטה, עם לוגו של בית הספר בצד או מאחור. יש בתי ספר שיוסיפו אולי ציור קטן.

כאשר אתם מזמינים כמות של חולצות באתר https://shirted.co.il חשוב לוודא שסוג הבד של החולצות יהיה נוח. עליכם לזכור שאין כאן רק עניין של הדפסה על חולצות, הילדים אמורים ללבוש את הבגדים הללו כל היום ולכן כדאי שהבד יהיה נושם ועשוי מחומר איכותי כמו כותנה למשל. 

מבחינת ההדפסה חשוב להקפיד שהיא תהיה באיכות גבוהה כדי שלא תשחק במשך הזמן ואז כל ילד יבוא אם איזו חולצה שנראית לו, פשוט בגלל שלא מזהים אלו חולצות של בית הספר ואלו לא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד