ביגוד טקטי

ביגוד טקטי

ציוד טקטי שימש מאז ומעולם את כוחות הביטחון בכל רחבי העולם למטרה אחת מרכזית – והיא להעניק נוחות ופונקציונליות מרבית ללוחמים הנמצאים בשטח. כדי למלא אחר מטרה זו הציוד הטקטי מורכב ממגוון אביזרים איכותיים ושימושיים כמו פנסים, תרמילים, נרתיקים, אוהלים, נשקים וגם ביגוד טקטי הכולל מגוון רחב של פריטי לבוש.

מה זה ביגוד טקטי?

ממש כמו ציוד טקטי, גם ביגוד טקטי נועד להעניק פונקציונליות רבה עבור לוחמים ויחידות כוחות הביטחון הנמצאים בשדה קרב, שטח פתוח או כל מקום אחר בו עליהם להתמודד עם תנאים מורכבים. כדי להעניק נוחות מקסימלית לאלו הלובשים ביגוד מסוג זה, הרכב הבד עשוי משילובי בדים חזקים ועמידים במיוחד כמו RIB STOP שהינו בד אלסטי מצד אחד, אך גם חזק ובעל תכונת נידוף לחות וזיעה על מנת להעניק נוחות לבישה.

כיום ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של ביגוד טקטי המיועדים לכל חלקי הגוף כמו מכנסיים, חולצות, מעילים וז’קטים, גרביים, כפפות, כובעים ועוד.

ביגוד טקטי – למי הוא מיועד?

למרות שהשימוש המקורי של ביגוד טקטי נועד לשרת את צרכיהם של חיילים או כוחות ביטחון אחרים הנמצאים בשטח, היום הביגוד הטקטי משמש גם קהל יעד אחר כמו מאבטחים, עובדי מועצות ועירייה הנמצאים בשטח ומבצעים עבודות פיזיות וכן גם מטיילים או חובבי אקסטרים הזקוקים לביגוד איכותי, עמיד, נוח ושימושי שיגן על גופם אך גם שיהיה שימושי עבורם למגוון צרכים.

קולקציית ביגוד טקטי ביונידרס 

חברת יונידרס מציעה לקהל הרחב קולקציית ביגוד טקטי איכותית ומעוצבת הכוללת מגוון פריטי לבוש כמו דגמ”חים, מעילים, חולצות מנדפות זיעה, וגם חולצות טקטיות מכופתרות וייצוגיות המשמשות מאבטחים ואנשי שירות אחרים הנמצאים בשטח וזקוקים לביגוד טקטי אופנתי ומעוצב. הודות למבחר פריטים, גם מטיילים מנוסים וחובבים יוכלו למצוא ביגוד מתאים ושימושי לטיולים בחיק הטבע. כיוון שהביגוד הטקטי עשוי מבד חזק ועמיד, ניתן ללבוש אותו בכל תנאי מזג אוויר וליהנות מהגנה מלאה על הגוף ונוחות מקסימלית בכל פעילות בשטח.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד