מיתוג לעסק

מיתוג לעסק שלך – השלב הראשון בהקמת עסק

קשה להתעלם מכך שלהיות שכיר היום זה לא קל, לשכירים במרבית הפעמים אין את האופציה להגשים כמו שהם רוצים את כל שאיפותיהם, ולהרוויח את הכסף שהם רוצים. שכירים רבים נאבקים לגמור את החודש, וזאת מבלי שהתחלנו לדבר על הגשמה עצמית. לכן, בהחלט אפשר להבין שכירים רבים שמחליטים להפוך להיות עצמאיים. ועדיין, צריך להבין ולקחת בחשבון שלא הכול ורוד, וכשפותחים עסק צריך גם להשקיע בו על מנת שיניב פירות. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לחשוב עליו זה עיצוב לוגו לעסק ומיתוג לעסק שלכם. לוגו יעזור לכם לבדל את העסק שלכם מעסקים מתחרים ויאפשר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם לזהות את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

עיצוב לוגו לעסק

כל בעל רוצה לצמצמם את העלויות, בעיקר בהתחלה, כשהעסק עוד לא מכניס רווחים באופן סדיר ומספק. ועדיין, כל עסק זקוק למיתוג. כיום יש מגוון חברות שיציעו לכם מיתוג במחירים של אלפי שקלים, דבר המקשה במיוחד על בעלי עסק מתחילים. ועדיין, ישנן גם חברות כמו לוגו 24 המציעות מחיר מוזל לעיצוב לוגו וחבילות מיתוג עסקים במחירים משתלמים במיוחד, שלא קיימים אצל המתחרים. אז כן, מיתוג הוא חשוב, הוא קריטי, אבל כדאי לעשות השוואת מחירים, לראות תיק עבודות, לשקלל את מה שמצאתם ורק אז לבחור מי יעצב לכם את הלוגו.

התאימו את המיתוג למהות העסק

יש הבדל ענקי בין עסק של משרד עורכי דין לבין עיצוב בלונים. לכל עסק יש את התחום שלו, את המאפיינים שלו, את קהל היעד שלו, את המתחרים שלו ואת הערכים שהוא מנסה להעביר. ניתן לומר שכל עסק הוא בהחלט עולם ומלואו, לכן כדאי שהלוגו שלכם ישקף היטב את העסק שלכם ולא יראה כמו אף לוגו אחר. הלוגו צריך להמחיש את היתרונות של העסק שלכם, לשקף את ערך המוצר או השירות שאתם נותנים ולשדר לקהל הלקוחות שלכם בדיוק מי אתם ומה אתם בקלות, כבר במבט הראשוני.

מיתוג עושים רק בחברת מיתוג יצירתית!

אנחנו הרי לא רוצים לוגו משעמם, נדוש ויבש נכון? לכן, הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לבחון כשאתם בוחרים חברת מיתוג שתיצור לכם את הלוגו זה היצירתיות והמגוון שלה. אז איך בודקים את זה? בוחנים היטב את תיק העבודות של החברה – איזה לוגואים יצרה? האם יש שימוש בפונטים שונים ומגוונים? האם יש סוגים שונים של לוגואים? האם סוגים שונים של עסקים מיתגו דרך החברה? ועוד. בנוסף, בדקו גם ביקורות של בעלי עסקים שכבר עיצבו דרך החברה. ביקורות בפייסבוק, באתר או בכל מקום בו הם מוזכרים. הביקורות מאפשרות לכם להבין לא רק את שביעות הרצון ממיתוג עצמו אלא גם את רמת השירות שניתן – אם היה שירות טוב או לא – דבר שחשוב בפני עצמו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד