Beyond Smile

Beyond Smile

אם אתם סובלים מבעיות שיניים ופניתם לרופא לקבל הצעת מחיר, סביר להניח שיצאתם עם חום מהמרפאה. מאין יגיע הכסף? האם נגזר הגורל ותאלצו להמשיך לסבול? בהחלט לא. בשנים האחרונות טורקיה הפכה לאימפריית טיפולי שיניים וטיפולים קוסמטיים, עם הרופאים הטובים ביותר ומכשור מתקדם.

חברת Beyond Smile

חברת Beyond Smile היא חברה וותיקה, עם ניסיון של 20 שנה, והיא מציעה לכם פתרון נהדר: טיפולי שיניים בטורקיה במחירים זולים, כמחצית או שליש מהמחיר שהוצע לכם בארץ. אנשי החברה מגיעים לטורקיה מידי חודש עם אנשים שמעוניינים לקבל טיפולי שיניים איכותיים אבל במחירים סבירים. 

טיפולים אסתטיים

לחברת Beyond Smile ניסיון רב בכל הקשור לטיפולים אסתטיים בטורקיה, כאלה שחלק מהאנשים לא יוכלו לעמוד בעלויות שלהם בארץ, ובהחלט ניתן לומר שכך בדיוק תוכלו להגשים את החלומות שלכם. האלטרנטיבה מעולם לא הייתה כה קרובה ובהישג יד.

להראות טוב בחצי המחיר

למעט טיפולי שיניים איכותיים, בטורקיה מכוני קוסמטיקה מהמתקדמים בעולם, הם מציעים טיפולים קוסמטיים כמו השתלת שיער במחירים שפויים בהם ניתן לעמוד, אבל אין מדובר רק בעלויות, הסטנדרטים גבוהים ביותר, לא פחות ממה מאלה בארץ. אתם יכולים לסמוך על Beyond Smile בעיניים עצומות.

מה מצפה לכם בטורקיה?

Beyond Smile ילוו אתכם לאורך כל הדרך, מהאבחון הנעשה בארץ ועד לטיפולים בטורקיה וחזרה לארץ. החברה תדאג לכך שהשהות בטורקיה תהיה נעימה, בתי מלון ברמה של 5 כוכבים. זאת ועוד, אל הקליניקה, בית המלון או שדה התעופה, לא תצטרכו להגיע באופן עצמאי, Beyond Smile כבר יסדרו למענכם הכל.

לא רק טיפולי שיניים

בעזרת החברה תוכלו גם לבצע השתלת השיער, ביונד סמייל מכירים את המקומות הטובים ביותר, ובאתר החברה תוכלו לקבל אינפורמציה מדויקת על כל התהליך וכיצד הכל נעשה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד