טרספה

טרספה – מה זה ומי צריך את זה?

טרספה היא שיטה ייחודים בבניית ארונות אחסון לבתי ספר, מוסדות ספורט או כל ארגון. טרספה נחשבת למוצר טוב יותר מכל השאר ומאפשרת פתרונות יצירתיים לבעיות אחסון לספורטאים, לתלמידים ולמוסדות אחרים.

טרספה – מה זה ומי צריך את זה? 

כל חברה או ארגון המקיימת אינטראקציה עם בני אדם, צריכה להיות מוכנה לכך ובאופן האופטימלי ביותר. מוסדות ספורט או אוניברסיטאות המקיימות אינטראקציה עם תלמידים, צריכה לאפשר להם להתנהל באופן נכון, כלומר שיהיה להם מקום שבו הם יאחסנו את חפציהם.

למה צריך את זה? 

יש סיבה לכך, שהמסדרונות בתיכון מרופדים בארונות לוקרים: הם הדבר המושלם לנער או לבוגר שאינו מאורגן עם חפציו. ארונות אלה מחזיקים בלאי מתמיד ונסגרים כדי להסתיר את החפצים שבפנים ומאפשרים פרטיות לכל תלמיד ותלמיד. 

באופן טבעי, הם עובדים באותה מידה באזורים עתירי תנועת בני אדם כמו בתי ספר, מוסכים, משרדים וכמובן בחדרי הבית.

לוקרים לבתי ספר 

כשהתלמידים באים לבית הספר או לאוניברסיטה, הדבר הראשון שהם עושים הוא לאחסן את החפצים שלהם. כדי שהחפצים שלהם יאופסנו בצורה בטוחה, קיימים ארונות לוקרים שעושים את זה כמו שצריך.

חברות רבות עושות שימוש בארונות לוקרים עם מחיצות טרספה על מנת לייעל את תנועתם וסדרם של התלמידים או העובדים. קיימים סוגים שונים של ארונות לוקרים כאשר יש כאלה שמתאימים לסוג מוסדות מסוים ואחרים פחות.

כמה זה עולה? 

אין מחיר מסוים של ארונות לוקרים שנוכל להביא לכם במאמר זה אך כן נציין שקיימים מבצעים רבים שעונים על כל סוג של דרישה למוסדות ולארגונים. רצוי מאוד לעשות השוואת מחירים, כך שתוכלו להבין יותר על הצרכים הארגוניים שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד