שעוני נשים ושעוני גברים

על שעוני נשים ושעוני גברים ומה שביניהם

ההבדל בין שעוני גברים לשעוני נשים הוא משמעותי. אמנם כשנגשים להציץ רגע בקטגוריית הספורט הכוללת שעונים חכמים ומדי דופק מתקדמים, ההבדל בין גברים לנשים פוחת ולא ברור שהוא קיים בכלל.

אולם עדיין, ליום יום, יש שעוני גברים ושעוני נשים וההבדלים הם גדולים. ראשית, מבחינה פיזית עצם המפרק של גברים היא עבה יותר ולכן, שעון בעל מראה קליל ועדין לא יראה טוב. לעומת זאת, שעון עם נוכחות מתאים היטב למפרק היד של הגבר.

לאישה לעומת זאת, יש מפרק כף יד רזה ולכן, שעונים עדינים יותר אפילו דמויי צמיד, יהלמו היטב את פרק הזרוע.

רוצים לדעת עוד על ההבדלים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

ההבדלים בין שעוני גברים לשעוני נשים:

כדי להבחין בין שעוני גברים לשעוני נשים לא צריך להיות מומחה גדול. למרות שכיום הרבה מהשעונים מיוצרים עם רצועות עור ככה שהשעון מבחינת המשקל הוא זהה, עדיין העיצוב חייב להיות מותאם לגברים כמשהו אחד ולנשים כמשהו אחר.

כאשר מדברים על קטגוריה של ספורט, כאן, גם גברים יעדיפו שעון צמיד עם נוכחות מינימלית וזאת, כדי לא להפריע לפעילות הספורטיבית כמה שאפשר.

מעניין לציין שגברים רבים נוטים לאמץ את שעון הספורט גם לשאר היום, זה לא רק עניין של נוחות, אלא גם עניין של הופעה ספורטיבית, כמו למשל, להופיע תמיד עם נעלי סניקרס.

שעוני נשים לרוב יהיו מעוטרים יותר אם זה ביהלומים או באבני חן אחרות לעומת שעונים של גברים שהמראה שלהם פשוט יותר ובלתי מתחכם.

כמובן, בין אם אתם גברים או נשים, השעון אמור להרגיש נוח על היד ולכן, אין לוותר על הנוחות רק בגלל העיצוב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד