1502262-min

הדברת פשפש המיטה

התחדשותן של פשפשי המיטה בשנים האחרונות, הביאה לרלוונטיות מחודשת לכלים איתם ניתן להתמודד איתם. הדברת פשפש המיטה היא דבר פשוט מכפי שניתן לחשוב ובכמה שעות, תוכלו להיות מאחורי זה.

 

הדברת פשפש המיטה

פשפשים הם חרקים קטנים, בצורת אליפסה, שחומים, החיים על דם בעלי חיים או בני אדם. לפשפשים מבוגרים יש גוף שטוח בגודל של זרע תפוח. אולם לאחר האכלה, גופם מתנפח וצבעו אדמדם.

פשפשים לא עפים, אך הם יכולים לנוע במהירות על רצפות, קירות ותקרות. פשפש המיטה הנשי עשוי להטיל מאות ביצים, שכל אחת מהן בגודל של כתם אבק, לאורך כל החיים.

 

איך להיפטר מהם?

כדי להיפטר סופית מפשפשי המיטה, תצטרכו להזמין מדביר מקצועי ברמה גבוהה, כדי שיסיר את הפשפשים מהאזורים בהם הם נמצאים. חברת הדברה יכולה לעשות זאת עבורכם בשיטות חדשניות ומתקדמות.

 

מה זה פשפשי המיטה?

פשפשים לא בשלים, הנקראים נימפות, משילים את עורם חמש פעמים לפני שהם מגיעים לבשלות ודורשים ארוחה של דם לפני כל נשירה. בתנאים נוחים, הפשפשים יכולים להתפתח באופן מלא בתוך כחודש ולייצר שלושה דורות או יותר בשנה.

למרות שהם מהווים מטרד, לא נמצאו מחקרים המעידים על כך שהם מעבירים מחלות לאדם או לסביבה בה הם נמצאים.

 

איפה מסתתר פשפש המיטה

פשפשים עלולים להיכנס לביתכם מבלי שתוכלו לזהות אותם, דרך מזוודות, ביגוד, מיטות וספות משומשות ופריטים אחרים. גופם השטוח, מאפשר להם להשתלב בחללים זעירים, ברוחב של כרטיס אשראי. לפשפשים אין קנים כמו נמלים או דבורים, אלא הם נוטים להתפשט בהיווצרותם.

תוכלו להיפטר מהם בעזרת מדביר מקצועי ומיומן המכיר את המכניקה שלהם ויודע היכן הם אמורים להתנחל ולהימצא בביתכם.

 

הכנסו לאתר שלנו – https://www.zisman-hadbarot.co.il/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד