קופסאות אוכל חד פעמיות

קופסאות אוכל חד פעמיות – פתרון מושלם לארוחת צהריים בחוץ

העולם של היום הוא לא מה שהיה פעם. עד לשנת 1930 לא ידעו מה זה כלי חד פעמי. השתמשת בכוס? בצלחת? בסכו”ם? תשטוף עד לשימוש הבא. משנת 1930, בה החלו לייצר חברות שונות, סכיני גילוח חד פעמיים. העולם קפץ על המציאה. התעשיות הגדולות החלו לפתח ולייצר כלים חד פעמיים. הבשורה התקבלה בשמחה ובצהלה בעולם. די לשטיפות כלים ולטרחה הכרוכה בכלים רב פעמיים שנשברים וכו’. 

חד פעמי – כבש את העולם

אחד מסיפורי ההצלחה של ענקית המזון מקדונלדס בשנות ה – 40, היה השימוש בכלים חד פעמיים. זה נתן להם יתרון רב בהענקת שירות מהיר ללקוחותיהם. מיד בגמר הארוחה, השליכו את הכלים לפח, מה שחסך להם כוח אדם ועבודה רבה בשטיפת הכלים. כך הם העניקו את השירות המהיר ביותר.

השימוש בכלים החד פעמיים נכנס כל כך לתודעה, עד שאנחנו לא שמים לב לכמויות הנייר המתכלה כתוצאה מהשימוש שלנו בכלים חד פעמיים. מכוס הקפה בבוקר, קופסאות אוכל חד פעמיות, לארוחות צהריים בעבודה או בבית ספר, צלחות חד”פ, הסכו”ם שלנו ובקיצור הכול.

כולם נהנים מזה?

ישנם עמותות וגופים שונים, שהוקמו על מנת לעצור את השימוש בכלים חד פעמיים, בטענה כי עצים רבים נכרתים לשם כך, כמו כן ישנם כלים שאינם ניתנים למחזור, מפני שהם מורכבים מתערובת של חומרי גלם. אך רוב העולם עושה את שיקוליו ואנו רואים כי השימוש בחד פעמי רק צובר תאוצה.

אחת מההמצאות הגאוניות שתורמות רבות לחיינו היא, יצור קופסאות אוכל חד פעמיות. הם משמשים אותנו לארוחות שאנחנו לוקחים איתנו לעבודה, או לבית ספר, כמו כן כשאנחנו יוצאים לטיול, הכלי הנוח ביותר לאחסון האוכל הם, קופסאות אוכל חד פעמיות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד