צימרים בכנרת

יתרונות של מבנים ניידים

מבנה נייד הוא מעין חדר/מחסן מבניה קלה שניתן להניח אותו על קרקע, ריצוף, על השטח ועוד. מבנים אלה פופולריים מאוד גם ברחבי העולם וכמובן גם כאן בישראל. סביר להניח שאם תתחילו לשים לב לנושא מסביבכם תוכלו לראות במקומות רבים מבנים ניידים שונים. חלק משמשים כמשרדים ניידים בשטח, אחרים משמשים למגורים, חלק משתמשים בהם כקרוואנים, אחרים כצימרים, חלק כמחסנים ועוד. בשל היתרונות הרבים של המבנים הניידים יש בהם גם הרבה שימושים.

לאילו שימושים יכולים להתאים מבנים ניידים?

  • מבנה נייד כמשרד – קל וזול יותר להעמיד מבנה נייד בגינה למשל אם תרצו משרד ביתי בחצר שלכם. כמו כן אם אתם מניידים את העסק שלכם והעבודה שלכם ממקום למקום בהתאם לעבודה (כמו קבלני בניין למשל) הרי שמבנה נייד יכול להיות כמשרד שלכם בשטח לנהל ממנו את הפרויקט.
  • מבנה נייד למגורים – ישנם המשתמשים במבנים ניידים למגורים. שמים מבנה נייד בגינה למשל או בקרקע כלשהו וגרים בו עד שהם מצליחים להסתדר על בית גדול יותר.
  • מבנה נייד כמחסן – כמובן שניתן להשתמש במבנה נייד גם כמחסן כלים, ציוד ועוד.
  • מבנה נייד כבסיס עבודה – למשל בהקשר שרשמנו קודם, נניח שיש עובדים שלכם בשטח הזקוקים למקום מנוחה, כזה שיש בו שולחן, מקרר, חשמל להטעין את הטלפון או אפילו אזור סגור וטוב להחליף בגדים, לאחסן את הציוד שלהם ועוד. מבנה נייד כולל את כל התשתיות המתאימות לדברים הללו.

מהם היתרונות שלהם?

  • בראש ובראשונה מדובר במבנה נייד. כלומר אפשר לקחת אותו איתנו ממקום למקום. לכן אפשר גם לשנות את השימושים השונים בו לפי צרכים שונים.
  • הוא אינו יקר ויכול להיות שימושי למגוון רחב של דברים.
  • ניתן לחבר אותו בקלות לתשתיות חשמל ומים.
  • הוא מספיק גדול גם למגורים, לאחסון ציוד ועוד. 

השכרה או רכישה?

ניתן להשתמש במבנים הניידים של בילדר תעשיות גם באופן קבוע וגם להשכיר אותם לזמן קצוב. למשל אם אתם רוצים להניח מבנה נייד ולעשות קמפינג בשטח לאיזו תקופה זה יכול להיות פתרון מעולה. במידה ואתם במעברים בין משרדים ויש מרווח זמן באמצע שאין לכם איפה לעבוד או לשים את הציוד תוכלו להשכיר מבנה נייד. ניתן גם לרכוש אחד כזה במחיר נהדר ולעשות בו מגוון שימושים לצרכים אישיים או עסקיים, לנייד אותו לפי הצורך ועוד.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד