אביזרי מין בנתניה

איך ניתן לפתור נשירת שיער אצל נשים?

כמו אצל גברים, גם אצל נשים נשירת השיער קיימת, ויכולה להגיע מסיבות שונות. שינויים הורמונליים לאחר לידה, תופעות לוואי לאחר תרופה, ויטמינים חסרים, מתח מרובה, תזונה לא מאוזנת ודיאטות למיניהם הינם רק חלק מהסיבות.אך יש דברים שיכולים לשנות לנו את החיים, ואנחנו פה בשביל לתת לכן פתרונות משני חיים.

שנתחיל?

תזונה משולבת בכל טוב

המזון שנכנס אלינו לגוף, משפיע על הכל, ובין היתר גם על השיער.

מזון עתור ויטמינים, מינרליים, אוכל שכולל רוזמרין יהיה טוב, וצמצום רמות הכולסטרול ככל הניתן יתרמו המון לבריאות השיער שלכן. לקריאה בנושא מוצרים להצמחת שיער

חפיפת שיער, מה שבמקלחת ואחרי.

סירוק: שיער רטוב הוא שיער חלש יותר. כשמסרקים שיער בזמן מקלחת, או ישר לאחר המקלחת, יכול לשבור אותו ולהוציא הרבה יותר שערות מהרגיל. לכל מי שההרגל הזה קיים אצלה – הפתרי ממנו. במקום – תוכלי לסרק את השיער לפני המקלחת, או כשהשיער מתייבש לאחר המקלחת.

תדירות חפיפת שיער: תלוי בסוג השיער. חפיפה של שיער יבש בכל יום, יכולה גם כן לייצר הגברה של נשירת השיער. וזאת מכיוון שמעלימים את השומניות של השיער, אשר בריאה לקרקפת ומייצרת שכבת הגנה לשיער. במקרה של שיער שומני, אפשרי לשטוף אותו בכל יום.

פן לייבוש שיער: עדיף לא להשתמש בפן לוהט לייבוש השיער הרטוב. אחרי מקלחת השימוש בפן בטמפרטורות גבוהות, ישיג בדיוק את התוצאה ההפוכה. עדיף לייבש באופן טבעי, או לחכות קצת לאחר המקלחת ואז להשתמש בפן בטמפרטורות בינוניות ורחוק מהשיער.

 

מתיחת שיער

קוקו גבוה ומתוח על בסיס קבוע עלול לייצר שבר בשערות, בגלל הלחץ הקבוע על השיער.

כדאי להשתמש בגומיות רכות, או לשחרר את השיער לעתים תכופות יותר. למידע בנוא טיפול טבעי לנשירת שיער

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד