האם יש צורך בוויזה לאירופה לישראלים?

האם יש צורך בוויזה לאירופה לישראלים?

אם עד היום נהנינו מהאפשרות להיכנס ללא ויזה לאירופה בעתיד הקרוב הדברים צפויים להשתנות. עד היום הכניסה לאירופה עבור ישראלים הייתה חופשית ופתוחה וכן המעבר בין מדינה למדינה באירופה בעוד מדינות אחרות היו זקוקות לוויזה מיוחדת. הוויזה נועדה על מנת להגן על מדינות אירופה מפני חדירה של כוחות או אנשים לא רצויים כגון מחבלים המגיעים ממדינות עבר השונות. אך בקרוב הולך לחול שינוי של ממש וישראלים יזדקקו להשיג ויזה לאירופה לישראלים על מנת לחצות את הגבול.

מערכת ETIAS וויזת שנגן

הוויזה לה נזדקק על מנת לחצות את הגבול לאירופה היא ויזת שנגן. אם שאלתם את עצמכם מה זה ויזת שנגן, אז דעו שזוהי ויזה המיוחדת עבור 26 מדינות באירופה. אם עד היום הישראלים לא היו זקוקים לה השינויים הקרובים עתידים לטרוף את הקלפים. בשנתיים הקרובות על מנת להיכנס אל אחת ממדינות אירופה נצטרך לעשות שימוש במערכת ETIAS. מטרתה של מערכת זאת להנפיק אישור כניסה באופן מהיר לכל אחת ממדינות אירופה. במידה ואתם בעלי דרכון אירופאי מדובר יהיה בתהליך פשוט בעבורכם שכן המערכת מקושרת עם הדרכון. במקרה בו אין לכם דרכון אירופאי יהיה עליכם להוציא ויזת שנגן באופן ידני אשר תאפשר לכם כניסה רק למדינה אחת נבחרת. 

הוצאת דרכון אירופאי

אין ספק כי העתיד מזמן לנו שינויים רבים. במידה ואתם חובבי טיולים בחו”ל ואירופה קוסמת לכם במיוחד זה הזמן להוציא דרכון אירופאי אשר יאפשר לכם כניסה פשוטה ונוחה לכל מדינה בה תרצו לטייל. החיבור של הדרכון למערכת ETIAS יאפשר לכם להימנע מהתמודדות עם בירוקרטיה מיותרת ועם תהליכים ארוכים ומתישים קודם הטיסה שלכם. אם אתם מתכננים טיול באירופה בקרוב זה הזמן לדאוג לכל פרטי הטיול והטיסה ואין ספק שהשלב הראשון הוא הוצאת דרכון אירופאי.

למדו איך מוציאים ויזה לאירופה

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד