ארונות מתכת

ארונות מתכת

ארונות מתכת מתאימים לשימוש בבית, במשרד, בחדרי כושר, במפעל ובמקומות רבים נוספים. רבים מהלקוחות מעדיפים להזמין ארונות מתכת לאור טיבם המעולה והעובדה שהם משרתים אותם לפרקי זמן ארוכים.

> מומלץ להכיר את המוצר מדף מודולורי של מדף פיקס

ארונות מתכת 

אפשר לייצר ארונות מתכת בכל גודל נדרש כמו לדוגמה בגודל של דלת אחת שנפתחת לצד ימין או לצד שמאל. או לחלופין מייצרים ארונות מתכת שיש בהם שתי דלתות והן נפתחות לרווחה. 

אפשר לתכנן את הסידור הפנימי על פי הצורך של הלקוח. מדפים ממתכת (גם לבית, בדקו מדפים למחסן ביתי) אשר ממוקמים בגובה אחיד או בגבהים משתנים, בהתאם לגובהו של הציוד או הפריטים האישיים שאמורים להיות על כל אחד מהמדפים.

בנוסף לכך אפשר לתכנן בתוך ארונות מתכת מגירות רחבות או צרות ולמקם בתוכם פריטים קטנים. אם מדובר בארון לביגוד, המגירות הן אידאליות לאחסון פריטים קטנים כמו גרביים והלבשה תחתונה.

אם מדובר בארון משרדי, אפשר להניח בתוך המגירות ציוד משרדי כמלאי נוסף לעובדים, כמו לדוגמה עטים, עפרונות, מחברות, דפים ועוד.

המבנה של ארונות מתכת 

מי שזקוק לשטח אחסון נרחב, מזמין ארון מתכת שיש בו שתי דלתות והוא בנוי לגובה כך שאם מדובר בארון המיועד לביגוד אפשר למקם בו גם שטח לתליית בגדים על מוט פנימי. אם אין צורך בשטח אחסון רב מזמינים ארון מתכת נמוך בעל דלת אחת או שתיים. 

לאור איכותם הגבוהה של ארונות מתכת יש להם דרישה גבוהה במשרדים (בדומה לצורך של מדפים לארכיב), בבתים ובמקומות רבים אחרים שגילו כי עדיף להזמין ארונות מעולים ממתכת, במקום ארונות אשר עשויים מחומרים אחרים שאורך החיים שלהם הוא קצר יחסית.

הזמינות הגבוהה והאספקה המהירה יוצרים פתרונות אחסון מהירים על פי הצורך הספציפי של החלוקה הפנימית של שטח האחסון הנחוץ לכל אחד מהלקוחות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד