ציוד לדגים

5 טיפים לתפעול נכון של האקווריום

האקווריום הוא הבית של הדגים בבית שלכם. כלומר הוא המקום שבו אתם תגדלו את הדגים שלכם, המקום בו הם יוכלו להסתובב, לישון, להביט עליכם ואתם עליהם. חשוב לשמור על האקווריום כסביבה סטרילית וראויה עבור הדגים שלכם, לטפל ולתפעל את האקווריום והחלקים השונים המתחברים אליו בצורה נכונה.

#1 – כמות המים באקווריום:

גובה מפלס המים צריך להיות כ-1 ס”מ יותר גבוה מקו הגבול שמכסה מכסה ה”כתר” של האקווריום (אותו מכסה פלסטיק שמכסה את האקווריום). כלומר המים צריכים להסתיים בנקודה שבה לא נראה כלפי חוץ את גובה המפלס של המים.

2# – מיקום נכון של משאבת האוויר:

משאבת אוויר חיונית מאוד לשמירה על אחוז החמצן במים. אסור שהיא תירטב ולכן נתקין אותה מחוץ לאקווריום. יש הרבה משאבות בשוק ומומלץ להשקיע מעט יותר במשאבה שקטה ועמידה לאורך זמן אחרת הרעש שהיא עושה במהלך היום עשוי להיות מטרד לא נעים.

#3 – חיבור תרמוסטט:

כדי לשמור על בריאותם של הדגים חשוב לשמור על טמפרטורת מים קבועה והימנעות משינויים תכופים של הטמפרטורה של המים באקווריום. לשם כך אחראי התרמוסטט שיהיה מכוון למעלות מסוימות שנגדיר וכך ישמור על חום המים במידה הנכונה. 

#4 – שימוש בפליטרים:

הפילטרים מסייעים בסינון של המים (למשל מצואה של הדגים ושאריות המזון שהם אינם אוכלים), אינו דורש תחזוקה רבה ושומר על ניקיון המים וההרכב הביולוגי הנכון של המים לרווחת חיי הדגים.

#5 – פחם וחומרי חיטוי:

פחם פעיל הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לספיחת רעלים ושמירה על איכות המים והסביבה של הדגים בתוך האקווריום. ישנם פחמים בגדלים ומסוגים שונים המספיקים לתקופות זמן שונות שיהיו רשומים לכם – אחת לכמה זמן להחליף את הפיחם בפילטר. כמובן שזה תלוי גם בכמות הדגים וגודל האקווריום. 

מחפשים חנות חיות? בכיף לחיות תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים, כולל: מזון, משחקים וחול לחתולים, ציוד לכלבים, אקווריומים ואוכל לדגים, מזון לציפורים ועוד

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד