מכשירי עיסוי לגב

טיפים לסובלים מכאבי גב

אם אתם סובלים מכאבי גב כרוניים, הלכתם לרופא אבל הוא אמר לכם שאין ממש תרופה לכאבים הללו, יש לנו כמה טיפים בשבילכם.

רגע לפני כדאי להכיר קצת את הגב שלנו. הגב, הוא אחד המקומות הרגישים ביותר בגוף האדם. הסיבה היא משום עמוד השדרה שמוצב לאורכו. הרבה פעמים אתם נושאים משאות כבדים בצורה לא נכונה, פעם ועוד פעם גורמים לחוליות בגב לזוז ממש מילימטרים בודדים מהמקום שלהם.

במשך הזמן עלולה להיווצר פריצת דיסק שגורמת לכאבים איומים והטיפולים הם או מסובכים מאוד, או שפשוט מטפלים בכדורי הרגעה עד שהגוף ירפא את עצמו.

לכן, אם אתם רק מתחילים לחוש כאבי גב, עליכם לשים לב קודם כל ברמה היום יומית איפה יכול להיות שאתם מזיקים לגב שלכם. אולי אתם מרימים משקלים כבדים, מאמצים את הגב בצורה לא נכונה ועוד.

הנה כמה טיפים מאת אתר Relax Market שיעזרו לכם להתמודד עם כאבי הגב.

טיפים לסובלים מכאבי גב:

כאבי גב יכולים להפריע מאוד בתפקוד היום יומי. זה יכול להפריע בישיבה ממושכת, בעמידה לטווח ארוך ועוד.

אחד הדברים שחשובים לעשות כאשר אתם חשים בכאבי גב זה לשמור על פעילות גופנית סדירה.

למרות שנראה שפעילות גופנית יכולה להזיק לגב שכן השרירים מתאמצים, המחקרים מראים שכאשר הגוף פעיל ובשרירים זורם דם, הגוף לא מקבע את העיוות שנוצר בגב וכך יש יותר סיכוי שהוא ירפא את עצמו. כמו כן השרירים יהיו מתוחים יותר ועומדים במקום.

בנוסף, הקפידו על התייעצות קבועה עם רופא. סביר להניח שאם תקפידו על פעילות גופנית, מסאז’, שימוש במכשירי עיסוי לגב או דיקור סיני יכולים גם לעזור, הכאבים יפחתו ברמה היום יומית ובמשך הזמן, הגוף ירפא את עצמו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד