מיטות קומותיים – יותר מדליקות או יותר מסוכנות

לרבים מאיתנו, יש זיכרונות ילדות באשר למיטות קומותיים. בין אם זה שינה אצל חברים או מיטת קומותיים בחדר עם האחים שתמיד היה ריב או תורות של מי ישן בקומה העליונה. מיטות קומותיים חוסכות הרבה מקום בחדר ומאפשרות ליצור חיבור טוב בין האחים והאחיות שישנים עליהם.

כמובן, שפרט לערך הנוסטלגי שרבים מאיתנו זוכרים, למיטות קומותיים יש ערך נוסף של יתרון עיצובי בחדרי ילדים, ולא בכדי בשנים האחרונות מיטות קומותיים הפכו להיות פופולאריות שוב בבתים שונים וכמובן גם בקרב הילדים של היום שעדיין מתלהבים מהחווייה.

 

מה היתרונות של מיטות קומתיים?

כפי שכבר ציינו, מיטת קומותיים בחדר, חוסכת מקום, מכיוון שזוהי מיטת אחת לגובה המכילה שתי מיטות. היתרון הנוסף, הוא שמיטת קומותיים אחת לרוב תהיה זולה בהרבה משתי מיטות, כך שיש גם חיסכון בכסף וגם חיסכון במקום.

כמובן, שגם החיבור החברתי והאפשרות שהאחים יוכלו ליהנות ביחד משינה משותפת בחדר היא יתרון אדיר. אולי יש סיכוי קטן שהם “יריבו” על האפשרות לישון על מיטת הקומותיים, אבל ללא ספק זה משהו שהם נורא יאהבו ויתלהבו ממנו, בדיוק כמו שאנחנו אהבנו והתלהבנו פעם.

יותר מכך, אם אחד האחים סובל מפחדים מהחושך או מלהיות לבד בחושך, דווקא הנוכחות של האח השני, במיטת קומותיים תוכל להפחית משמעותית את הפחדים הללו, שכן הלהיות ביחד זה העיקר.

 

לחצו כאן לקריאה נוספת.

 

חשוב לשמור על האיכות

כמובן שכל הורה שרוצה לרכוש לילדים שלו מיטת קומותיים יעלה בראשו חשש מסויים. לכן, אם כבר רוכשים מיטת קומותיים, תמיד עדיף לרכוש מיטת קומותיים איכותית מבלי להתפשר עליה וכן גם על הבטיחות של המיטה!

אין שום סיבה לפחד ממיטות קומותיים, שכן הן עומדות בסטנדרטיים הבטיחותיים ביותר והתקנים המחמירים ביותר. אז אם אתם רוצים שהילדים יהנו, לחסוך מקום, לחסוך בכסף, מיטות קומותיים, בהחלט יתאימו לילדים שלכם.

 

מוזמנים להכנס לאתר שלנו – https://roome.co.il/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד