אופניים לילדים

איך ללמד את הילד לרכוב על אופניים?

אחד מהשלבים החשובים ביותר בהתפתחות ילדים הוא רכיבה על אופניים. כל ילד חולם על הרגע בו יקנו לו הוריו או מי שזה לא יהיה, אופניים חדשות. אופניים נוצצים שיוציאו את העיניים לכל השכנים והחברים. 

מתחילים ללמוד לרכב על תלת אופן לילדים ואפשר גם אופני שיווי משקל >>>

אוקיי, התגשם החלום, מה הלאה? איך רוכבים על האופניים?

אז הוא קיבל אופניים. הוא התנהג יפה, עבר את המבחן בהצלחה, מילא מבצע התנהגותי כלשהו או סתם חגג יום הולדת וקיבל זוג אופניים במתנה. עכשיו הגיע השלב הקשה יותר, שלב הרכיבה. נכוון שמרחוק זה נראה פשוט וקל, ונראה לילד שברגע הוא יכול ללמוד גם איך לרכב על אופניים, זה לא בדיוק כך. רכיבה על אופניים דורשת מיומנות והתנסות ואך אחד לא למד לרכב על אופניים ביום אחד.

איך מלמדים את הילד לרכב על אופניים?

קודם כל, חשוב לזכור שלא מדובר בעבודה של ‘זבנג וגמרנו’, מדובר בתרגול יום יומי, שוב ושוב עד שהילד לומד את העניין. הרי מלבד הדיווש בפדלים של האופניים, יש גם העניין של שיווי משקל. הרי האופניים לא יכולים לעמוד בזכות עצמם ואם הרוכב עליהם לא יאזן אותם כמו שצריך ולא ישמור על האיזון שלו עצמו, הוא בחיים לא יצליח לרכב עליהם. כמו כן, חשוב גם ללמד את הילד להשתמש כראוי במעצור וגם בצופר – לא לעצור את האופניים ברגליים ולא לצפור סתם כי משעמם…

רכיבה על אופניים – טוב לבריאות

רכיבה על אופניים אינה רק חוויה לילד, אלא היא נחשבת גם לטובה לבריאות. סיבוב הפדלים מסייע לחיזוק שרירים ולשריפת קלוריות בגוף, הרכיבה מאפשרת לילד להוציא אנרגיות בדרך טובה ובריאה ולשחרר מתחים ולחצים. אז אם אתם שוקלים ללמד את הילד לרכב על אופניים, הנה לכם סיבה נוספת מדוע לעשות את זה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד