תיק שטח

תיק שטח מהו בדיוק?

האם אתם יודעים מהו תיק שטח? האם שמעתם על המושג? בין אם כן ובין אם לא, הגעתם למקום הנכון! יש לפנות אל חברה העוסקת בתחום פתרונות הנדסה ובטיחות, כך גם תדעו טוב יותר את כל הקשור אל תיק שטח מהו בדיוק?

אז מהו תיק שטח?

כאן מדובר במסמכים בהם תוכלו למצוא אינפורמציה שהיא רלוונטית לכוחות ההצלה והביטחון, זאת במקרים של אסונות כגון למשל מלחמה, שריפה וסיבות נוספות. בפעמים רבות יש לחדש את תיק השטח, באמצעות האינפורמציה העכשווית, אפשר להציל את חייהם של אנשים.

מדוע תיק שטח הינו כה חשוב?

תיק שטח הוא חשוב ביותר, עושים בו שימוש רק אם קיים צורך, כך כוחות הביטחון וההצלה יוציאו את התיק מחדש, ויקבלו כמה שיותר אינפורמציה הנדסית בנוגע למבנה. כמו כן חשוב לקבל מידע על האמצעים שקיימים בשטח, וכך גם לפעול כנדרש, בשיתוף עם עוד גורמים.

> קראו מי צריך שירותים של חברת ייעוץ תנועה

אפקטיביות כוחות הביטחון

זהו נושא קריטי, על כוחות ההצלה והביטחון, לדעת במדויק את מצב המבנה, האם קיימות דרכי גישה נוחות אליו? היכן נמצאות יציאות המשמשות בעת חרום? בדרך זו עבודתם תהיה גם יעילה יותר.

ומהי בדיוק המטרה? הוצאת כל האינפורמציה והמידע באשר לשטח. על מנת לקבל רישיון לעסקים, לעתים נדרש הליך הנוגע לחידוש של תיק השטח, ללא בדיקות לא ניתן יהיה לקבל רישיון ולכן תיק שטח הוא כה חשוב ומהותי.

> קראו אודות תפקידו של יועץ אינסטלציה

מי יוזם חידוש תיק שטח?

במקרים מסוימים היוזמה תגיע מצד כוחות ההצלה והביטחון, המטרה היא לחדש את תיק השטח מכיוון שלעיתים חלים שינויים. לכן בודקים את תיק השטח כאשר המבנה כבר בנוי,  אם חלו שינויים בשטח, יש ליידע את כוחות ההצלה והביטחון, ולעשות זאת בהקדם האפשרי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד