מיקרוטופינג

ייבוש רצפה לאחר הצפה – למה לא כדאי לחכות עם זה?

הצפה גורמת נזק רב לרכוש. אם התרחשה אצלכם בבית או בעסק הצפה אתם בוודאי מודעים להיקף של הנזק. זה הזמן להפעיל את פוליסת הביטוח ולפנות אל מיטב אנשי המקצוע. תחום ההתמחות שלנו הוא ייבוש של המים שחדרו אל האזור שמתחת לאריחי הריצוף. גם אם בוצע אצלכם איטום יסודי, הצפה גורמת ברוב המקרים לחדירת מים אל השכבות הפנימית של הריצוף. ללא טיפול מתאים ויסודי שכולל בדיקת אחוזי לחות – אתם עלולים לגלות נזק בלתי הפיך למבנה ופטריות עובש. 

כיצד מתבצע הייבוש?

ייבוש רצפה לאחר הצפה – למה לא כדאי לחכות עם זה? כי לא צריך לחכות או לדאוג! קיימת היום טכנולוגיה חדשה שמאפשרת ייבוש מלא ללא גרימת נזק למבנה. מכונת ייבוש שכוללת צינורות יניקה ומכשירי חימום מבצעת בעבורכם את הייבוש במלואו ללא קידוח וללא גרימת נזק לריצוף. את טכניקה הייבוש נקבע בהתאם לסוג של הריצוף ורמת הלחות. המשימה תושלם רק כאשר החלק הפנים רצפתי אצלכם בבית יהיה יבש לחלוטין. 

להזמנת ייבוש מבנים צרו קשר >>>

ייבוש רצפה לאחר הצפה – למה לא כדאי לחכות עם זה למחר?

כל יום בו אתם מאפשרים נוכחות של מים מתחת לאריחי הריצוף שלכם הוא יום בו נזקי רטיבות עלולים להופיע בתקרה של הבית השכן. במידה והגורם לנזק הוא איטום לקוי אצלכם בדירה  האחריות לביצוע תיקונים בבית השכן חלה עליכם. מהרו לטפל בבעיה ותצליחו לצמצם את הנזק בצורה משמעותית.  

נזקים של עובש בבית

נוכחות של פטריות עובש במבנה אינה מהווה רק מפגע אסתטי. הנבגים של פטריות העובש מתעופפים באוויר ומזיקים למערכת הנשימה. ילדים וקשישים נפגעים מהר יותר מפטריות עובש ומפתחים בעיות נשימה. ייבוש רצפה לאחר הצפה – למה לא כדאי לחכות עם זה בכלל? אסור לחכות בגלל הסכנה הבריאותית. סלקו את העובש מהבית ותמנעו פגיעה בריאותית, ריחות רעים וכתמים שחורים. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד