רכישת דירה בפרויקט תמ

כל הסיבות לא לרכוש דירה מתמ”א 38 ללא עורך דין

רכישת דירה חדשה בבניין שעובר פרויקט תמ”א 38 היא חלופה מצוינת שאין לה מקבילה אחרת בשוק הנדל”ן. יחד עם זאת, אם החלטתם ללכת על רכישת דירה מעין זאת עליכם לנהוג במשנה זהירות ולבחור בעורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה אשר ילווה אתכם באופן משפטי בכל התהליך ויאפשר לכם לבצע אותו בצורה בטוחה.

לקבלת ייעוץ משפטי פנו אל עורך דין אלעד ויסטוך >>>

מדוע לא מעט אנשים בוחרים לרכוש דירה בפרויקט תמ”א 38?

בשל ריבוי פרויקטים שיש כיום במסגרת תכנית תמ”א 38, הרלוונטית לצורך חיזוק והשבחה או הריסה ובנייה של מבנים מיושנים בכל רחבי ישראל, בשנים האחרונות לא מעט אנשים מעוניינים ברכישת דירה בפרויקט תמ”א 38. מדובר על חלופה אטרקטיבית מאוד לרכישת דירה חדשה מקבלן. העלות של הדירה תהיה זולה יותר מדירה חדשה מקבלן וזמן הבנייה ובהתאם לכך הזמן שבו מקבלים את הדירה יהיה קצר הרבה יותר מהזמן שבו תקבלו דירה חדשה מקבלן. אין ספק כי מדובר על דירה שלא מעט אנשים כיום רוצים לרכוש , אך יחד עם זאת, בהחלט לא כדאי לרכוש דירה בפרויקט המדובר ללא ליווי של עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה.

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין בתהליך רכישת דירה חדשה בפרויקט תמ”א 38?

חשוב מאוד שתדעו כי רכישת דירה בפרויקט תמ”א38 דורשת זהירות וזאת בשל העובדה שיש ריבוי צדדים ששותפים לעסקה המדוברת. מצד אחד יש את הדיירים שהם בעלי הזכויות ומצד שני יש את היזם והקבלן. כמובן שישנו גם צד שלישי שהוא רוכשי הדירות החדשות. בניגוד לעסקה שבה רוכשים דירה חדשה רגילה שבה מעורבים שני צדדים בלבד, עסקת רכישה בפרויקט תמ”א 38 היא מורכבת יותר. לא פעם עלולים להיווצר עניינים וסתירות בין ההתחייבויות השונות שנותן היזם לרוכשי הדירות ולדיירים הקיימים. אם אין לכם מסגרת משפטית הולמת ואיכותית, עשויים להיווצר מצבים של הפרת הזכויות שלכם על חשבון התחייבויות שניתנו על ידי היזם לדיירים הקיימים. ליווי של עורך דין ימנע מצב של פגיעה בזכויות שלכם בתהליך הרכישה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד