1706600-min

הכל על הליכוני VO2

יש כל מיני חברות שמייצרות מכשירי כושר, אבל חברת 2VO מציגה מיקוד מאוד בולט ברצון להביא אל המתאמנים את האימון הכי בטוח והכי יעיל עבורם, ומכאן הרמה המקצועית של החברה הזו הפכה למוניטין שמביא את הליכונים אלה לכל חדר כושר בארץ.

לחברה יש שירות של תיקון הליכונים מקצועי.

 

מחפשים את המחיר המשתלם

מכיוון שמדובר בחברה מובילה בתחום ההליכונים ומוצרי אימון נוספים למתאמן הביתי והמקצועי, ניתן לבחור מתוך מספר של דגמים את אלה שמיועדים אל המתאמן הביתי גם מהבחינה  של המחיר. לא חייבים לבצע השקעה גדולה של אלפי שקלים, אלא פשוט עם השקעה של כ2500 ₪ ניתן ליהנות ממכשיר שיהיה אפקטיבי למשך שנים.

לחברות מובילות יש גם טכנאי הליכונים מקצועי שיכול לתקן כל תקלה שתיהיה.

 

משקיעים בצג דיגיטלי חכם

הצג הדיגיטלי מאפשר לא רק להבין באיזה מרחק נמצאים וכמה זמן עבר, אלא אפילו להציע למתאמן מספר של תוכניות אימון, ובחלק מן המכשירים ליצור תוכנית אימון אישית ידנית. ככל שיהיה מדובר בדגם יותר מתקדם, כך יהיו יותר אופציות על גבי הצג הדיגיטלי על מנת למקסם את האימון וההנאה ממנו גם.

 

חייבים בולמי זעזועים

אחד מן הגורמים העיקריים לרכישה של מכשיר הליכון היא האפשרות של אימון ריצה מבלי לחוות את הזעזועים שמתרחשים בשעה של ריצה בחוץ. במכשיר הליכון מותקנים בולמי זעזועים, וגם הליכון מסוג 2VO מציע כמה וכמה בולמי זעזועים כולל בולמי אוויר שמאפשרים אימון שמגן על המפרקים ומונע שחיקה פיזית למתאמן הקבוע.

לחצו כאן במידה ויש לכם תקלה בהליכון vo2.

 

מגוון מסלולי ריצה

ניתן לרכוש מכשיר שבו יש מנוע 6.5 כוח סוס או כזה שבו יש 7.5 כוח סוס. ניתן לרכוש מסלול ברוחב סטנדרטי או כזה שמציע מסלול הרבה יותר רחב. ניתן לרכוש מכשיר עם שיפוע חשמלי או בלעדיו. ניתן לבחור מתוך מגוון שלם של מכשירי כושר שנועדו להגיע אל כל סוג של מתאמן, ולהביא את אפשרות הבחירה למכשיר אימון אפקטיבי לכל אחד.

 

רוצים לדעת עוד? הכנסו לאתר שלנו – טכנאי הליכונים treadmill.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד