מקום אירועים

איך בוחרים מקום לימי הולדת?

יום ההולדת יכול להיות אירוע משמח ויכול להיות גם אירוע משעמם. הכול תלוי היכן הוא נערך ואיך תארגנו אותו. הסיבה למסיבה היא משמחת בהחלט אולם איכות האירוע שתארגנו תקבע על ידי פרמטרים שונים, ביניהם המיקום של האירוע. המיקום עשוי להשפיע על נוחות ההגעה והשהייה של האורחים, על כמות האורחים שתוכלו להכניס במקום, על הציוד שתצטרכו באירוע, על האופן שבו אנשים יוכלו (ומה יאכלו) ועוד. 

איזה סוג אירוע אתם רוצים לארגן?

סוג האירוע עשוי להשפיע באופן מהותי על בחירת מקום לחגוג יום הולדת. לדוגמה: אם מדובר באירוע קטן של עד 20 אנשים לעתים תרצו לערוך אירוע שכזה באווירה ביתית. כאשר מדובר באירוע ענק עם מאות מוזמנים צריך אולם אירועים או מתחם שיכול להכיל מקום כזה. צריך לבטח את האירוע והאורחים ועוד. כמו כן צריך לקחת בחשבון קונספט מיוחד לאירוע עם תפאורה ועוד. גם במקרה כזה יש אירועים שלא תוכלו לערוך במקומות מסוימים. 

מקום פתוח בטבע או מקום מסודר עם חשמל וציוד?

דבר נוסף שעשוי להשפיע על בחירת המקום הוא נושא החשמל והציוד. אם אתם בוחרים מקום אירועים בטבע צריך לשכור גנרטור לתפעול החשמל והציוד במקום, להשכיר ציוד ולוודא שיש במות ומקומות מסודרים למקם בהם את הציוד. כמו כן חשוב לדאוג לגנרטור גיבוי במידה ויש תקלה עם הראשון. 

מה לגבי אוכל ושירותים נוספים?

דבר נוסף ששווה לבדוק עם המקום אותו אתם רוצים להזכיר היא האם הוא יכול לספק לכם שירותי קייטרינג והאם זה משתלם לכם יותר מאשר שכירת חברת קייטרינג חיצונית. כמו כן אם יש שירותים נוספים כמו מופע אומנותית, להקת הבית, אטרקציות מיוחדות, תפאורה מיוחדת או שירותים נוספים שאתם רוצים לבדוק אם יכולים להיות זמינים עבורכם לאירוע יום ההולדת אז כדאי לבדוק זאת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד