גרניק

גרניק מה זה בדיוק?

בתחום של ציוד מקצועי לניקיון ולשטיפה מוכר מאוד הביטוי גרניק. לעיתים משתמשים בשם הזה כשם גנרי למכונות של שטיפה בלחץ. למרות שלא מדובר בטעות, נרצה הפעם לחדד את הדברים ולהסביר מה זה גרניק בדיוק, ולמה הוא משמש. 

שם שהוא מותג 

במובן הצר של המילה, גרניק זה מותג. מדובר במוצר שאחראי מזה שנים רבות לייצור של מכונות שטיפה. לרוב אלה מכונות שפועלות בהזרמת מים בלחץ גבוה, לצורך שטיפה וניקוי, לשימוש ביתי אך בעיקר עסקי ותעשייתי. מותג זה אחראי למכשירי שטיפה שיכולים לפעול על בסיס לחץ מים קרים או לחץ מים חמים, לדרגת ניקוי משופרת. את המכשיר ניתן להתאים עם עוצמה וטמפרטורה, לפי המשטח וסוג הלכלוך שאותו רוצים לנקות. 

מהם השימושים השונים של גרניק

באמצעות גרניק ניתן לשטוף ולנקות קירות מלוכלכים (למשל בגרפיטי), ניתן לנקות במהירות כבישים, מדרכות או גגות, ניתן לנקות מכונות ומפעלי תעשייה, אפשר לשטוף כלים מסוגים שונים וכיוצא בזה. כמו כן, ניתן להשתמש בלחץ המים לצורך שחרור סתימות בצנרת, ניקוי טקסטיל. לרוב, קיימת אפשרות להפעיל את המכשיר בעוצמות שונות של לחץ. זו שיטת ניקוי שיכולה להסיר לכלוך של מזון, כתמי שומן, צבעים מלוכלכים. פירוק מואץ ויעיל יכול להתבצע על ידי מים חמים ובמקרה הצורך אפילו קיטור (שנותן אפקט נוסף של חיטוי, מתאים לתקופת הקורונה).

> בדקו גם מכונות קיטור סטימר באתר אלרז

לחץ מים משופר ותוספות

את לחץ המים ניתן למדוד ביחידות בר. מותגי גרניק מסוגלים לייצר אפילו מאות בר ויותר. מלבד השגת לחץ מים משופר במכשירים התעשייתיים, ניתן לשפר את פעולת המכשיר בעוד שיטות נוספות. תחת המותג משווקים עזרים שמשתלבים עם המכשירים, למשל, אביזרי הקצפה, פתרונות לשטיפה בגובה (מערכת טלסקופית), דיזות, תוספת הליקופטר ועוד. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד