1930719-min

עצים ביתיים

עיצוב הבית לא מוכרח להיעשות באמצעות הוספה של פריטי ריהוט בפינות שונות בבית, אלא גם באמצעות פריטי אקססוריז מיוחדים ונעימים כמו צמחים דקורטיביים וירוקים. בשונה ממה שנהוג לחשוב, קיימת אפשרות לגדל צמחים בתוך הבית כיוון שלא כולם זקוקים לאור שמש או קרינה ישירה כדי לגדול ולהתפתח.

לכן אם אתם מחפשים דרך להוסיף יופי ואסתטיות לפינה או חלל מסוים בבית, כדאי שתנסו להציב עציץ מעניין שיוסיף ייחודיות ויופי לבית. לרוב פרחים זקוקים להשקיה מרובה כדי לצמוח, כך שלאלו המחפשים אחר צמחיה ביתית שאיננה דורשת טיפול קבוע מומלץ להכיר את היתרונות של עצים ביתיים שיוצבו בבית.

 

מהם עצים ביתיים ומה היתרונות בהם?

המחשבה על עץ בונסאי גורמת לכולנו לחשוב על עץ גבוה ומרשים הנטוע בגינת הבית, אך במקרה של עצים ביתיים מדובר על עצים קטנים ומתוקים הניתנים לשתילה בעציצים דקורטיביים להצבה בחללים הפנימיים של הבית. עצים כאלו נקראים למעשה עצים ננסיים, כיוון שיש להם את כל המאפיינים והתכונות של עצים רגילים אך הגודל שלהם הוא מיניאטורי ולכן ייעודיים להצבה בתוך חלל סגור.

היתרונות של עצים ביתיים קשורים לכך שהם אינם צריכים השקיה קבועה בכל כמה ימים, אלא רק כאשר האדמה יבשה וגם אז רק השקיה מועטה עד שהאדמה לחה מעט. בנוסף, עץ ביתי איננו גדל לגובה רב כמו עץ סטנדרטי, ולכן הוא משמש לעיצוב דקורטיבי בחללים סגורים.

 

כיצד בוחרים עצים ביתיים?

הצבה של עצים ביתיים בתוך הבית תכניס מיד תחושה נעימה וחמימה יותר, וכך גם תשפר את איכות החמצן שבני הבית ינשמו ביומיום. מומלץ לבחור עץ ביתי בהתאם לעיצוב הכללי של הבית, ולהעדיף להציב אותו באזורים וחללים מרכזיים כדי שיבלוט בעיצוב הפנים של הבית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד