צביעה לפי מספרים

צביעה לפי מספרים

האהבה שלכם לציור ואומנות גרמה לכם להתנסות באופן עצמאי באיור של חפצים, דמויות ואף נופים – אך אף פעם לא הצלחתם להפיק ציור יפה ומרשים שתוכלו להראות לכל הקרובים לכם. כדאי שתדעו כי אסור לכם להתייאש ולוותר על החלום הגדול, ובמיוחד לא לוותר על האהבה האומנותית שלכם. לכן אם אתם רוצים להמשיך ליהנות מחוויית הציור ולהצליח ליצור ציורים יפים ומיוחדים, תוכלו לעשות זאת באמצעות חוברת יצירה ייעודית של צביעה לפי מספרים או באמצעות חוג רישום למבוגרים.

מהי צביעה לפי מספרים?

מדובר על משחק יצירה מאתגר, חווייתי ומהנה בו יש לצבוע דף לבן בצבעים שונים על פי הנחיות מספריות. המשחק מגיע בחוברת צביעה מיוחדת, כאשר בכל דף בחוברת מופיע משחק ואתגר אחר אותו יש לצבוע על פי המספרים המופיעים בדף. לאחר שצובעים את החלקים השונים בדף בהתאם למספרים לרלוונטיים, נחשפת בהדרגה תמונה מיוחדת ומפתיעה של דמויות, חפצים, חיות ונופים.

שעות של חוויה ומשחק למבוגרים וילדים

האפשרות של צביעה לפי מספרים יכולה להתאים גם למבוגרים וגם לילדים, כיוון שמדובר על משחק מאתגר ומהנה שיכול להעביר שעות רבות בריכוז מוחלט וללא תחושת שעמום. הפעולה המונוטונית של צביעה על פי הנחיות מספריות ורצון לגלות את התמונה המוסתרת, מעניקה תחושת רגיעה נעימה על אלו הצובעים את החוברת ולכן זהו משחק שכיף לעשות בשעות הפנאי.

ילדים יכולים כך להתנסות בחוויה של אתגר ויכולות ריכוז, כאשר חלקי הדף הממוספרים מציעים להם להתנסות גם ביכולות דיוק של צביעה בתוך הקווים. זוהי דרך נהדרת להעניק לילדים חוויה אומנותית יצירתית, וכן גם לאפשר למבוגרים להתחבר לצד היצירתי-אומנותי שלהם.

> קבלו מחיר מעולה לצבעי פבאו https://artistim.co.il/brand/art-brands/pebeo/

היכן ניתן למצוא חוברת צביעה לפי מספרים?

כדי שתוכלו לצבוע לפי חלוקת מספרים, יש למצוא חוברות מקצועיות המיועדות לכך דרך חנויות יצירה מומלצות ברשת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד