ההיסטוריה של קתדרלת נוטרדם

ההיסטוריה של קתדרלת נוטרדם

קתדרלת נוטרדם נבנתה תחת שלטונו של לואי ה – 7, כאשר הבנייה החלה בשנת 1163 וסיומה היה בשנת 1345. מדובר במבנה גוטי מרשים אשר צבר לעצמו שם בכל רחבי העולם כמבנה ארכיטקטורי מרהיב ומעורר השראה.

השם של הקטדרלה מתורגם למילה ״גברתנו״ בעברית, כאשר מדובר על אמו של ישו. מדובר במוקד תיירותי מוביל בפריז אשר רבים נוהרים אליו ומצלמים בו תמונות מתוך הבנה כי היעד הזה הוא אייקוני ומוכר לאינספור אנשים ברחבי העולם.

קתדרלה שרבות קרויים כמותה

ברחבי צרפת ישנן לא מעט קתדרלות וכנסיות אשר נקראות גם הן נוטרדם. כך בעצם ניתן לפנות לכל אחת מהן תוך כדי אזכור של העיר בה היא נמצאת וזאת כדי להבין באיזו אחת מדובר. בכל אופן, כאשר תמצאו בפריז אז תוכלו להיות בטוחים כי יבינו אתכם ישירות ולא תהיה לכם בעיה להתמצא ולהגיע לקתדרלה המדוברת, זו שרבים מכירים בכל רחבי העולם ונחשבת לאחת המפורסמות שקיימות היום.

שרדה המון לאורך ההיסטוריה

לאורך השנים שרדה קתדרלת נוטרדאם לא מעט מלחמות, אסונות ושרפות והדבר הופך אותה למרשימה עוד יותר. בעצם מדובר בקתדרלה גותית אשר נחשב לסמל צרפתי והיא הייתה קיימת בזמן רגעים מכריעים ובעלי חשיבות עצומה בהיסטוריה הצרפתית.

זאת יחד עם יופיה המרהיב הופכים את הקתדרלה הזו למוקד תיירות מן המעלה הראשונה אשר המוני תיירים פוקדים אותו מידי שנה. לפיכך אתם יכולים להיות בטוחים כי לא תרצו לפספס את הביקור באתר הזה וזאת אם תרצו להפוך את הביקור הבא שלכם בפריז לכזה שיהיה מאוד מיוחד ומעניין מבחינתכם. קחו זאת בחשבון ושימו לב כי אתם יודעים לפעול בצורה נבונה בכל הנוגע לכך. זה יהיה חכם מצדכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד