דברים שלא עושים בהיכרות באינטרנט

רשתות חברתיות, פורומים, אתרי אינטרנט, קבוצות וואטסאפ וכן אמצעי תקשורת רבים, מציגים לא פעם סיפורים על דייטים ראשונים שנכשלו, דייטים ראשונים בהם האישה או הגבר חזרו הביתה בתחושה קשה, כאילו זה עתה הם עברו דייט מהגיהינום, עד כדי כך שהם נשבעים לעצמם שיותר הם לא יגלשו באתר הכרויות CliCupid או יצאו לדייטים, ולא משנה מה יהיה. 

מצד אחד אפשר להבין אותם, הרי אם הדייט הראשון הוא כל כך גרוע, אז למה להם להמשיך ולצאת לדייטים נוספים, בפרט אם הוא היה מבטיח מאוד, למשל אם הם הכירו את הצד השני דרך אתר היכרויות או בצורה אחרת. מצד שני, אם לומדים מה לא עושים בדייט ראשון, אז אפשר לעבור אותו בשלום ואפשר להגיע אל דייט שני ושלישי בצורה בטוחה ומשם יהיה אפשר אולי גם ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח. 

צריך לציין, היום הרבה יותר ברור מה לא עושים בדייט ראשון מאשר בעבר, ומאחר וישנן רשתות חברתיות ואמצעים אחרים שעוזרים לחשוף סיפורים, אז גם אנשים הרבה יותר מודעים למה שקורה וגם לעובדה שהם עלולים להיחשף באופן שלילי, אם יעשו דברים לא מקובלים. 

מה אסור לעשות בדייט ראשון

ראשית, אסור בשום צורה שהיא לנהוג באופן אלים, בין אם זה פיזית ובין אם זה מילולית, בין אם זה באופן מודע או לא מודע, קרי אסור לצאת מתוך נקודת הנחה שהצד השני מעוניין במשהו, מבלי לקבל אישור מוחלט ממנו. 

שנית, אסור לנהוג בחוסר כבוד, התנשאות, באופן שיפגע בצד השני ויגרום לו להרגיש כאילו “עושים לו טובה”. 

שלישית, אסור לנהוג בתחושה שכל העניין מובן מאליו. שום דבר לא ברור מאליו וכל דבר צריך לקבל ולכבד, ולדעת שהכל יכול להיות כך או אחרת. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד